چگونه برای پیدا کردن کامل, انفرادی, آگهی دهندگان که خود را افزایش ترافیک

[ad_1]

من در خانه یکی از دوستان در این آخر هفته و او به من گفتن که او را به کسب و کار فروش اسکیت. به عنوان یک بچه من استفاده می شود به اسکیت بازی کردن. من یکی از کسانی بود که ollie پایین بزرگ راه پله موم و خرد کردن در فضایی.. من یکی از کسانی است که می شود آن زمان که قطراتش تخته خارج و آزار هر کس داخل. هاها خوب..

به هر حال او می پرسد من چه من فکر می کنم..شروع کردم به صحبت کردن در مورد ورزش خود در مورد چقدر من آن را دوست دارم و چگونه من می توانم هنوز هم در گیر و تماشای فیلم های یوتیوب و چگونه شگفت زده هستم که چگونه ویژگی های این ورزش است.. او به من متوقف می شود “هیچ مرد, من می دانم که شما اسکیت جی من درخواست چه چیزی شما فکر می کنم من باید با کسب و کار؟”

من نمی خواهم به مشاوره زمانی که من در یک محیط کسب و کار من به او گفتم که ما می خواهم در مورد آن صحبت برخی از زمان های دیگر اگر او جدی بود اما من روی چیزی در میانه مجموعه از سوالات “چگونه می توانم رشد در Facebook? من باید با استفاده از توییتر ؟ باید من را به انفرادی ads”

من به خودم فکر کردم: “اکثر مردم حتی نمی دانند چه تبلیغات هستند”. این اوج علاقه من و من به پایان رسید تا حفر به موضوع بسیار کمی. بنابراین وجود دارد یک نکته را برای شما. اگر شما تا کنون catch me در فرد آیا از من بپرسید که نمونه سوال در مورد رسانه های اجتماعی. به صداقت رسانه های اجتماعی نیست راه مورد علاقه من برای دریافت ترافیک.. به هر حال من فکر کردم من می خواهم به اشتراک گذاشتن با همه شما را من در تبلیغات.

اول, اجازه دهید تعریف تبلیغات با توضیح آنچه آنها نیست. تبلیغات چیزی مانند سنتی تبلیغات شما دیدن آنلاین. آنها تبلیغات بنر است که شما پیدا کردن در وب سایت های آن را پرداخت هر کلیک (PPC) و آن را بر روی Facebook و یا توییتر. با توجه به بازاریابی مستقیم واژه نامه موجود در کانادا انجمن بازاریابی تعریف شده است:

یک زمان و یا تک پستی به عنوان مخالف به یک سری ادامه ارتباطات (همچنین به نام مستقل پستی).

بخشی از ساختمان کسب و کار آنلاین است که تولید یک لیست ایمیل از افرادی که به ما اجازه داده آنها را به ارسال مطالب و ارائه می دهد. بازاریابان اینترنتی همه باید یک لیست ایمیل و برخی از بازاریابان را ارسال پیشنهاد خود را به لیست خود را اگر شما آنها را به خوبی به اندازه کافی. این است یک راه عالی برای اهرم شخص دیگری در زمان و تلاش های چون ساخت یک لیست بزرگ می تواند زمان را. که e-mail است که آنها از ارسال به لیست خود از طرف شما یک آگهی انفرادی. به عبارت دیگر تبلیغات یک شکل از ترافیک پرداخت که در آن به شما پرداخت صاحب یک لیست پستی برای ارسال یک ایمیل به لیست خود را. آن را دریافت ؟

4 مزایای استفاده از تبلیغات

  1. فوری ترافیک – این از مزایای واضح از تبلیغات. شما اهرم شخص دیگری در زمان و تلاش در حالی که همچنین استقراض برخی از این اعتبار است که آنها در حال حاضر ساخته شده با فهرست خود را.

  2. آسان – خارج از انجام تحقیقات برای پیدا کردن یک ارائه دهنده ارسال تبلیغات نسبتا آسان است. برخی از این بهتر, انفرادی, آگهی دهندگان می دانند که ایمیل آنها ارسال از طرف شما باید نوشته شده در صدای خود را به عبارت دیگر آنها می نویسم کپی خود را برای شما. فکر می کنم در مورد آن برای یک ثانیه اگر شما بوده ام به ایمیل لیست خود را برای مدتی در حال حاضر و سپس شانس هستند ارتباط وجود دارد و آنها می دانند که چگونه شما صحبت کنید. اگر شما اجازه دهید شخص دیگری در آمده و صحبت کردن به لیست خود را (به فشار خود را ارائه), آن را نمی خواهد صدای سازگار است. بهتر ارائه دهندگان این درک و نگاهی به خود را ارائه و نوشتن به اندازه کافی قانع کننده کپی از طرف شما چرا که آنها در حال حاضر می دانیم چه لیست خود را و چگونه به صحبت کردن با آنها.

  3. سریع – بر خلاف انجام Facebook و یا بنر تبلیغاتی که در آن شما نیاز به ایجاد و یا خرید گرافیک (بنر) یک آگهی انفرادی است چیزی جز یک ایمیل به. تنها کار واقعی می آید در پیدا کردن حق ارائه دهنده (نگاه کنید به بخش بعدی مراجعه شود).

  4. ارزان – سفارش حداقل تعداد کلیک برای دیدن اگر آن کار می کند. اگر آن را نمی کند, حرکت کنید و سعی کنید چیز دیگری برای خود و پول و مقدار زمان شما ذخیره شده شما در واقع دریافت مقدار زیادی از ارزش برای سرمایه گذاری حداقل. حال اگر آن کار می کند و $30 دلار شما فرستاده شده به شما به ارمغان آورد را به $200 و سپس هر چیز دیگری در حال حرکت رو به جلو سود است و شما باید خودتان را آنلاین پول تلوان ماشین آلات.

چگونه برای پیدا کردن, انفرادی, آگهی دهندگان

شما می خواهید به صرف زمان کمی تحقیق در مورد این به دلیل پیدا کردن یک جامد انفرادی آگهی دهنده نیست به عنوان ساده به عنوان گوگل یکی. دلیل بودن دلیل است که بازاریابان اینترنت خود را نگه دارید لیست بسیار نزدیک به قفسه سینه و هیچ راه حل واقعی به بگویید که چگونه بسیاری از مردم در فهرست خود را — آنها به سادگی نمی خواهی به شما دسترسی به آن را.

بنابراین اولین و بهترین مکان برای پیدا کردن یک معتبر انفرادی ارائه دهنده آگهی است که در درون خود دایره فوری از دوستان که همچنین بازاریابان اینترنتی است. شما می دانید که این افراد در حال حاضر تا اعتماد است که به احتمال زیاد در حال حاضر وجود دارد. شما همچنین می دانم چه نوع از کسب و کار آنها در بنابراین شما می دانید اگر ارسال یک ایمیل به بازار خواهد حس را برای شما.

اگر شما نمی دانید هر یک از دیگر بازاریابان اینترنتی, سپس شما باید به شبکه. رسیدن به مردم شما در Facebook گروه ها و انجمن های آنلاین و خودتان را معرفی کنید. به آنها بگویید در مورد هر تجربه شما در چه کسب و کار شما و آنچه شما در حال مبارزه با.

باور کنید یا نه اکثر بازاریابان اینترنتی عشق کمک به یکدیگر است. مطمئن شوید که وجود دارد چند غیر اخلاقی بازاریابان آنلاین است که به ما بد نام است, اما من می خواهم تایید کردن و گفتن که اکثر مردم به ساختن پول آنلاین در حال صادق و سخت کوش مردم قرار داده است که فقط در آنجا مقدار زیادی از کار در صفحه اصلی کسب و کار به عنوان کارکنان را در کار خود را اگر نه بیشتر.

هنگامی که شما چند, انفرادی, آگهی دهندگان در مناظر خود را نگاه کنید برای بررسی از افرادی که با آنها کار کرده ام اما همیشه یک گام بیشتر را با تماس با بررس خودتان:

بیایید می گویند باربارا نوشته های یک بررسی مثبت در پل, انفرادی, آگهی خدمات. با شما تماس باربارا و او می گوید که او می ایستد پشت پل تبلیغات زیرا آنها صاف کردن کار. سوال بعدی شما باید “چه نوع پیشنهاد را به شما ارسال کنم ؟ چه بازار؟” اگر او به شما می گوید که او ارائه محصولات از دست دادن وزن, اما شما در اینجا ارائه محصولات آموزشی در مورد چگونه برای ساختن آنلاین پول خود را تبدیل ممکن است به طور کامل متفاوت است. شما همچنین ممکن است بخواهید بپرسید اگر هر یک از کسانی که کلیک تبدیل به مشترکین/پیروان/خریداران/و غیره.

انجام علت سعی و کوشش خود را به مطمئن شوید که:

  • ارائه دهنده شهرت جامد از ارائه تعداد کلیک های که به آنها وعده

  • که مردم در فهرست خود را در واقع خواهد بود علاقه مند در ارائه خود را (سمت راست بازار)

  • کسانی که کلیک های واقعی مردم تبدیل خواهد شد که به مشترکان/پیروان/خریداران

هنگامی که شما در حل و فصل انفرادی آگهی دهنده همیشه سفارش حداقل تعداد کلیک برای تست. آیا فقط پرش در و خرید 1000 کلیک راست کردن خفاش. آزمون کوچک سفارش 200-300 کلیک کنید و ببینید که چگونه بسیاری از کسانی که تبدیل. اگر شرایط مناسب و سپس برخی از کسانی که کلیک تبدیل خواهد شد (اگر شما تا به حال یک نرخ تبدیل از 40 درصد پس از آن شما باید 30%-50% از کسانی که کلیک برای تبدیل). اگر شما در حال گرفتن کلیک اما صفر تبدیل و سپس آن ارائه شده است به احتمال زیاد به شما ارسال ترافیک جعلی.

مثل همیشه و با همه چیز پیگیری نتایج خود را!

کلمات تشویق

خوب با پذیرش ضرر و زیان است. با بازاریابی اینترنتی شما باید خوب با در نظر گرفتن مشت در طول راه در حالی که هنوز نگه داشتن شور و شوق خود را دانستن است که آن را برای شما کار به زودی به اندازه کافی. بنابراین آیا نمی شود نا امید اگر شما نمی توانید آن را حق اولین بار سعی کنید مهم ترین چیز این است که شما سعی می کنید.

[ad_2]