چگونه به طور موثر ترویج کتاب خود را آنلاین

[ad_1]

خود انتشار رمان یا کتاب? تولید و فروش با ثابت استراتژی های بازاریابی آنلاین.

اگر شما're دنبال به بازار خود را شخصا تألیف کتاب یا کتاب یادگیری از کارشناسان بازاریابی اینترنتی. فروش کتاب آنلاین یک راه عالی برای ترویج محصول خود را و افزایش فروش است. اگر چه بسیاری از روش های بازاریابی در دسترس هستند وجود دارد به ویژه که ثابت کرده اند به تولید بالاتر از میانگین نتایج جستجو برای فروش کتاب های چاپی و الکترونیکی.

اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از موارد زیر اگر شما're آماده برای شروع به فروش و مطمئن شوید که به دنبال راهنمایی از کسانی که در حال حاضر با موفقیت به بازار عرضه شده آنلاین.

1. توسعه یک وب سایت یا وبلاگ. تفکر است که آن را's ارزش در حال توسعه یک وب سایت و یا وبلاگ خود برای یک نشریه ؟ فکر می کنم دوباره. امروز دستیابی به یک نام دامنه است, آسان تر از همیشه و هزینه آن کمتر از 10 دلار است. علاوه بر این شما می توانید یک وب سایت و یا یک قالب وب سایت برای حدود 75$. اگر شما می دانید برخی از بسیار اساسی HTML شما می توانید وب سایت خود را برای کمتر از صد دلار است. داشتن یک وب سایت است که تنها با تمرکز بر تنها یک نشریه می تواند کار شگفتی برای ترویج محصول خود را.

وبلاگ ها و حتی ساده تر برای ایجاد. در حال حاضر یک وب سایت است اما نیاز به یک وبلاگ ؟ بازدید Blogger.com, WordPress.com و یا به سادگی نوع در “وبلاگ رایگان” را در گوگل. You'خواهید به سرعت پیدا کردن یک میزبان کامل از سایت های وبلاگ است که به شما کمک در راه اندازی یک وبلاگ در کمتر از پنج دقیقه. هنگامی که شما've ایجاد وبلاگ خود را وارد کنید یک پست در مورد خود کتاب و ارائه یک لینک به فروشگاه آنلاین خود را و یا فرم سفارش.

اگر شما're دنبال یک راه برای روند معاملات آنلاین, بازدید Paypal.com. حدود دوازده دلار در هر ماه شما می توانید روند معاملات برای کسانی که مایل به خرید کتاب خود را آنلاین. وجود دارد دیگر معامله آنلاین مدیریت ابزار شما می توانید استفاده کنید اما پی پال یکی از ساده ترین I've استفاده می شود به راه اندازی و قبول معاملات آنلاین.

2. بازاریابی آنلاین (PPC)

در حال حاضر شما've شنیده از گوگل Adwords است. ارائه دهندگان دیگر مانند یاهو! و MSN نیز ارائه pay-per-click programs. این برنامه های بازاریابی آنلاین اجازه می دهد تا شما را به ترویج کتاب و یا کتاب های الکترونیکی به مخاطبان هدف. برای مثال اگر کتاب خود را در مورد “عتیقه سایه لامپ شما می توانید خرید این عبارت کلمه کلیدی “عتیقه سایه لامپ” برای نمایش در سایت های که ارائه مطالب مرتبط. به عنوان یک نتیجه کسانی که با دیدن آگهی شما می توانید از طریق کلیک کنید به وب سایت یا صفحه پرش.

بهترین قسمت در مورد پرداخت برای هر کلیک تبلیغات است که شما فقط زمانی که کسی کلیک بر روی آگهی. مراقب باشید هر چند شما می توانید تا پایان با بسیاری از کلیک و تنها چند تبدیل شده است. آزمون کمپین های متعدد و ارزیابی اثر خود را به صورت روزانه. گوگل به شما ارائه می دهد ابزار رایگان است که می تواند کمک به شما در ارزیابی نتایج حاصل از مبارزات انتخاباتی خود را در جزئیات بیشتر مانند گوگل آنالیز.

3. خاص پرش به صفحه / نظرها (صوتی و نوشتاری)

کوتاه از ساختمان در کل وب سایت و یا شروع یک وبلاگ می تواند به سادگی با ساخت یک صفحه پرش. پرش صفحه تبلیغاتی صفحه ای که زمین خود محصول و یا خدمات است. وجود دارد تن از پرش موفق صفحات وجود دارد که شما می توانید با مطالب خود را.

موفق ترین پرش صفحات هستند که آسان به خواندن و شامل توصیفات. توصیفات از کتاب داوران بسیار مؤثر هستند. خود را به پرش صفحه و حتی بیشتر قانع کننده ارائه چاپ و نظرها صوتی.

4. نمونه

یکی از موثر ترین استراتژی های بازاریابی در این سیاره شدند. شما ببینید شرکت های ارائه نمونه برای دعوت کاربران به سعی کنید محصولات یا خدمات خود را. همان را می توان واقعی برای خریداران کتاب. به اشتراک گذاری یک خلاصه یک فصل و یا اجازه دهید آنها را به مطالعه کتاب خود را. فقط صرف برخی از زمان در Amazon.com و شما'll به سرعت ببینید که چگونه ارتقاء و دسترسی می تواند نقش عمده ای در تصمیم گیری خرید.

یک روش عالی است برای ارائه یک نمونه کوچک به صورت رایگان. ارائه دسترسی اضافی (شاید به فصل) پس از کاربران ارائه شما با نام خود و آدرس ایمیل. این اجازه می دهد تا شما را به لمس خریداران آینده نگر از طریق ایمیل پس از آنها've تماس شما نگه داشتن علاقه خود را بالا و در ادامه به ترویج نشریه خود را.

5. بازاریابی ایمیل

با 2003 معرفی می-دادن قوانین ایمیل بازاریابان باید بسیار مراقب باشید که آنها ایمیل و چگونه. یاد می دادن اصول اولیه قبل از اینکه شما شروع به ارسال ایمیل به مردم است. یک زن و شوهر از چیزهایی که به ذهن از یک ایمیل بازاریابی چشم انداز است که لیست خود را (از ایمیل های جمع آوری شده از طریق وب سایت خود را) تقریبا همیشه بهتر از یک خریداری شده از لیست. فکر می کنم در مورد راه شما می توانید جمع آوری اسامی افراد بازدید از وب سایت خود از جمله ارائه رایگان خلاصه یا چکیده ای در ارز برای خود نام و آدرس ایمیل.

از یک می تواند-دادن دیدگاه خود مطمئن شوید آدرس فیزیکی گنجانده شده است در هر یک از ایمیل و ارائه انتخاب کردن. اگر یک گیرنده می خواهد که گرفته شده را در لیست خود حذف او / او در عرض 10 روز. شما همچنین می توانید با استفاده از یک سرویس آنلاین برای کمک به مدیریت خود را بازاریابی ایمیل. آنلاین, ارائه دهندگان ایمیل بسیار دقیق در مورد منطبق با ایمیل بازاریابی استانداردها و شما را از طریق فرایند گام به گام.

6. ارجاع به یک دوست

مشتریان فعلی خود می تواند بهترین بازاریابان. هنگامی که یک فرد خود را خریداری کتاب, مطمئن شوید که به آنها دلیلی برای مراجعه دیگران است. شاید شما می توانید آنها را به یک ارتقاء ویژه در یک محصول متفاوت و یا شاید محتوای اضافی که در دسترس بود با اولین خرید خود را.

ارائه دوستان و خانواده کوپن یکی دیگر از راه بسیار خوبی برای تولید و فروش بیشتر. چیزی به عنوان ساده به عنوان یک $ 5 کوپن است یک راه عالی برای ترویج محصول خود را و ایجاد وزوز. هر تاکتیک شما در ایمیل خود استفاده کنید مطمئن شوید که برای تشویق مشتریان به اشاره دیگران است.

7. برنامه های وابسته

وجود دارد وب سایت های دیگر که جذب مخاطب خواهد بود که مناسب برای کتاب خود را? اگر پس با آنها تماس بگیرید از طریق تلفن یا ایمیل و ببینید اگر آنها'd مایل به فروش نشریه خود را در ازای یک کمیسیون. این است یک راه عالی برای رسیدن به مخاطبان در یک راه مقرون به صرفه در نظر گرفته است و برنامه های وابسته.

بسیاری از محصولات موفق بودن فروش آنلاین امروز در حال ارتقا از یک وب سایت. بلکه بسیاری از سایت ها در حال ترویج یک محصول خاص و یا خدمات. این سایت ها اغلب به عنوان مراجعه کننده به تو رفتگی در دیوار سایت های که آنها تهیه و به مخاطبان خاص و یا بخش. در علاوه بر این به انجام برخی از تحقیقات خود را شما همچنین می توانید بررسی برنامه های وابسته به سایت های که شما می توانید استفاده کنید برای ترویج محصول خود را.

سایت های وابسته را هم تبلیغ کنندگان و ناشران. ناشران ارائه محتوا نرم افزار یا منابع و تبلیغ و ترویج این محصولات در ازای یک کمیسیون فروش.

بازاریابی خود کتاب و یا ebook زمان طول می کشد اما می تواند داشته باشد قابل پرداخت است. استفاده از تمام یا بعضی از روش های بازاریابی شرح داده شده در بالا به شما فروش آنلاین کتاب. این روش استفاده شده توسط برخی از موفق ترین بازاریابان اینترنتی تبلیغ چاپی و الکترونیکی کتاب آنلاین محصولات. بازاریابی اینترنتی ندارد به پیچیده است. یادگیری از کارشناسان و دنبال استراتژی های بازاریابی اینترنتی مانند کسانی که در بالا که در حال حاضر ثابت شده موفق.

[ad_2]