چگونه جوانه زدن و هتل های کوچک می تواند به کاهش اثرات نرخ برابری

[ad_1]

نرخ برابری یک اصطلاح است که همیشه آلارم هتلداران و حتی می تواند یک رشد مانع برای بازیکنان جدید است. نرخ برابری عمل حفظ مداوم و همان نرخ از همان نوع اتاق در تمام کانال های توزیع/رزرو سیستم عامل بود این هتل در وب سایت خود یا OTAs صرف نظر از کمیسیون که به دست آورده با OTA. هدف از این تمرین این است که برای ایجاد وارد زمین بازی برای همه بازیکنان یکسان است. هر دو هتل و OTAs باید به توافق برسند به نرخ برابری هنجارهای زمانی که آنها ثبت نام با OTA.

در زمان وارد این میدان باعث می شود آن را دشوار برای بازیکنان جدید برای رقابت در این رقابت شدید و تنفس آنها را حتی قبل از آنها می تواند گسترش بال خود را.

چگونه باید هتل ها نگاهی به نرخ برابری?

این عمل از نرخ برابری آمد تا برای حفاظت از منافع OTAs از موقعیت های که در آن هتل ها را کاهش می دهد وب سایت خود را و نرخ برش OTAs.

چرا هتل تکیه به شدت در OTAs?

OTAs ارائه آماده پلت فرم برای هر هتل به پرچ رزرو از روز اول که وارد دنیای آنلاین رزرو کنید. آنها لازم نیست به صرف سنگین در بازاریابی فقط مذاکره بهتر معاملات با حق OTAs و آنها را به درآمد. هتل به راحتی می توانید نگاه OTA کمیسیون به عنوان هزینه های بازاریابی اما با بالاتر میزان موفقیت. از این رو این مزیت است که OTAs ارائه به هتل ها تا حدودی nullifies ضرر نرخ برابری به هتل.

آنچه چالش نرخ برابری برای جوانه زدن و هتل های کوچک?

در کوچک و جدید, هتل ها, هر, رزرو بسیار مهم است. پرداخت کمیسیون های سنگین به OTAs از در حال حاضر حاشیه نازک می شود بسیار دشوار است برای هتل ها. این جایی است که مستقیم رزرو می تواند به اثبات می شود یک تعویض بازی. اما دلربا مستقیم رزرو می تواند یک کار دشوار و بدون کمپین تبلیغاتی و دستکاری قیمت. بسیاری از بار OTAs را بخواهید در هتل ها به آنها را نگه دارید در حلقه زمانی که آنها را اجرا کنید هر کمپین های تبلیغاتی و یا با تخفیف قیمت گذاری روی وب سایت خود را. برای جلوگیری از هر گونه نقض نرخ برابری بند گاهی کوچک هتل ها حذف کل اتاق دسته از OTAs و فروش آن در وب سایت خود را در قیمت های خود را دارند.

رقابت با OTAs برای قیمت دشوار است برای هتل ها کوچک و پس از OTAs شناخته شده است به کاهش قیمت ها زیر توافق قیمت با کاهش کمیسیون است. ما زندگی نمی کنند در یک جهان کامل!

این نیاز هتل ها برای نگه داشتن یک چک در قیمت های مختلف OTAs به نگه داشتن قیمت های خود را رقابتی با آنها. زمانی که OTA کانال به طور مستقیم مرتبط به یک هتل PMS سیستم را از طریق یک کانال مدیریت نرخ برابری است حتی سخت تر برای مدیریت. مدیران هتل ها و سپس برای ورود به سیستم های مختلف برای به روز رسانی نرخ. اما آن را بسیار آسان تر و سریع تر اگر هتل هتل با استفاده از ابزار فن آوری برای مدیریت تمام این.

چند از این نظر است که در این وضعیت هتل ها کوچک گیر کرده بین یک سنگ و یک محل سخت به رود گفت: از یک طرف آنها را ندارد بودجه بازاریابی برای رسیدن به این نوع از رسیدن به این OTA ارائه شده است. از سوی دیگر آن را دشوار است برای آنها را به پرداخت کون بزرگ, چاق کمیسیون به OTAs. علاوه بر این OTAs آنها را کسب و کار. از این رو هتل می خواهید به درایو بیشتر و رزرو مستقیم. این البته نیاز به بیشتر دلار صرف بازاریابی است. آنها در این دور باطل.

در اینجا برخی از تاکتیک های است که هتل ها می توانید استفاده کنید برای مقابله با نرخ برابری چالش

ایجاد بسته های همراه

هتل ها زیاد می تواند ارائه خود را نگه داشتن قیمت همان OTA قیمت با اضافه کردن قدرت پردازش مانند پارکینگ رایگان از Wi-Fi, مزه کردن شراب جلسات صبحانه با تعریف بینایی دیدن رایگان انتخاب یو پی اس و غیره. این عمل می تواند کمک به آنها را پاک کردن لبه بیش از OTAs بدون نقض نرخ برابری هنجارهای پس با همان قیمت هتل ارائه شده است یک معامله بهتر از OTAs.

کاهش نرخ خود را به محدود مخاطبان است.

هتل ها می تواند به کاهش قیمت ها برای یک گروه سنی رده های نزدیک گروه کاربری (CUG) و یا نرم افزار تلفن همراه کاربران است. اجرا ایمیل تبلیغاتی ارائه می دهد برای CUG اعضاء و یا بر روی تلفن همراه برنامه رزرو. این می تواند کمک به آنها را رانندگی رزرو مستقیم در خود سایت و نرم افزار تلفن همراه بدون نقض نرخ برابری بند.

برنامه های وفاداری و تعامل مشتری

یک راه دیگر برای افزایش مستقیم رزرو است برنامه های وفاداری. برنامه های وفاداری با ارائه چند برابر مزایای غیر از صرفه جویی در اوتا کمیسیون. گرفتن یک تکرار رزرو از یک مشتری وفادار است به مراتب ارزان تر از دستیابی به یک مشتری جدید است. در بالا از آن هتل ها آگاه هستند از خود را انتخاب و تنظیمات را قادر می سازد که آنها را به خدمت به آنها را حتی بهتر است. این حرکت مثبت دهان به دهان برای نام تجاری و هموار راه را برای بیشتر و رزرو مستقیم.

استفاده از متا موتورهای جستجو

متا موتورهای جستجو مانند مشاورین و Trivago می تواند به عنوان یک ناجی از هتل های کوچک. هتل های کوچک حتی می توانید از ویژگی های در بالای لیست در TripConnect پس از آن کار بر روی یک مدل PPC بر خلاف کمیسیون در مورد OTAs. Metasearch موتورهای هستند بسیار محبوب در میان مصرف کنندگان از آنجایی که آنها نه تنها به ارائه یک مقایسه میان خواص مختلف اما همچنین اجازه می دهد آنها را به را انتخاب کنید ارزان ترین کانال برای رزرو هتل. مصرف کنندگان اغلب دیده می شود به رفت و آمد مکرر به کتاب های مستقیم ارائه شده تفاوت در این است که نه بزرگ پس مستقیم رزرو در نظر گرفته شده بیشتر قابل اعتماد است.

سایت کاربر پسند و رزرو

به افزایش مستقیم رزرو هتلداران باید اطمینان حاصل شود که آنها باید زیرساخت های لازم در محل که باعث و سوق مستقیم رزرو مانند جامع و کاربر پسند وب سایت با یک رابط تمیز ارائه تمام اطلاعات لازم بدون نیاز به جستجو برای آن. علاوه بر این مدیران هتل ها باید مطمئن شوید که فرایند رزرو ساده است به جای دست و پا گیر به طوری که چشم انداز جستن به عقب. OTAs روشن لبه در این بخش اما هتل ها هیچ چاره ای جز به خود را آنلاین زیرساخت در رقابت با کسانی که از OTAs.

از بالا بحث ما ممکن است فرض کنیم که در حالی که نرخ برابری موافقت نامه می تواند به کاستن مستقیم رزرو هر هتل; عوامل متعددی وجود دارد که ثابت کند که OTAs در واقع شرکای خوب با هتل ها. هتل ها می تواند اتخاذ چندین دور زدن استراتژی برای کاهش سرپیچی از رای برابری و همان زمان لذت بردن از تعداد زیادی از رزرو از OTAs

[ad_2]