چگونه رسانه های اجتماعی تجمع تغییر بازاریابی خود را بازی ؟

[ad_1]

زمانی که من در حال حاضر به مخاطبان علاقه مند به استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود را می بینم تحقق سحر در چهره خود را در مورد نیمی از راه را از طریق ارائه. که در بخشی که در آن من بحث در مورد انواع استراتژی است که می توان اتخاذ شده توسط کسب و کار است که نمی شود به Facebook!

مردم باید قطعی نظرات در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی و در مورد ابزار مورد استفاده برای اجرای یک استراتژی رسانه های اجتماعی. من شروع به نوشتن برخی از آنها را به طوری که من می تواند به عنوان در حال حاضر آدرس آنها را در یک مقاله به کم ارزش کردن برخی از اسطوره ها و یا ایده های قبلی در مورد رسانه های اجتماعی به عنوان یک کل. لذت بردن از!

برای موفقیت شما باید در چهار بخش اصلی برنامه های کاربردی

این به طور کلی به معنی Twitter, YouTube, Facebook و یک وبلاگ. در این ابزار شما با استفاده از به تعامل با مخاطبان خود را تا حد زیادی متفاوت است با توجه به آنچه کسب و کار شما درگیر هستند. بار وجود دارد که من می خواهم پیشنهاد یک مشتری به استفاده بیشتر از چهار ضلعی و توزیع مقاله در ویکی از Facebook. آنچه من می خواهم بگویم در هر مورد است که رسانه های اجتماعی برنامه شروع می شود با یک وبلاگ. تمام ابزار های دیگر استفاده می شود بستگی دارد که توپی و ایده آل هیچ یک از آنها به تنهایی. به عنوان سنتی, بازاریابی رسانه های اجتماعی ابزار نیاز به حمایت و حتی توییتر!

رسانه های اجتماعی هزینه های هیچ

همه فعالیت های رسانه هزینه های. این که آیا آن را از نظر زمان و منابع مردم و یا واقعی رسانه ها هزینه ها وجود دارد یک سرمایه گذاری ساخته شده توسط کاربر. بله بسیاری از برنامه های کاربردی را می توان به صورت رایگان به عنوان مثال هزینه تنها وقت خود را با این حال اگر شما نمی دانید که چگونه به استفاده از آنها به درستی آنها را به شما هزینه خواهد شد بیش از زمان در پایان. من توصیه مشتریان با بودجه به یاد بگیرند که چگونه به استفاده از هر نرم افزار (که می تواند انجام شود در ساعت) اما آن را بسیار دشوار است برای هر کسی که با کم و یا هیچ تجربه بازاریابی به درک هر برنامه کلی بازاریابی تصویر و زمانی که اشتباهات ساخته شده است.

شما نمی خواهد سعی کنید به توسعه خود را با کمپین رسانه های سنتی می خواهید ؟ شما می خواهم به طور کلی استخدام بازاریابی مشاور و یا یک آژانس تبلیغاتی به اطمینان حاصل شود که شما دریافت بیشتر ‘انفجار’ خود ‘باک’. در حالی که تعداد کمی از مردم می تواند ادعا کند که کارشناسان رسانه های اجتماعی وجود دارد یک مزیت قطعی به استفاده از یک مشاور رسانه های اجتماعی با نوشتن مهارت و سابقه در تبلیغات و بازاریابی است.

اگر شما واقعا می خواهید به استفاده از ابزار رسانه های اجتماعی خود را و سپس شما نیاز به آموزش داده می شود برای دریافت بیشتر از آنها به صورت روزانه برای دیدن تصویر بزرگتر و شما نیاز به اطمینان حاصل شود که شما باید زمان را برای استفاده از آنها.

نوشتن مقالات آسان است

من همیشه با نفس بریده بریده وقتی می شنوم یک مشتری می گویند که آنها به شما در نوشتن مقالات خود را برای توزیع آنلاین. نه به خاطر من شک توانایی نوشتن خود را اما از آنجا که نوشتن آنلاین متفاوت از معمول کپی دیسک نوشتن. وجود دارد یک تن های مختلف استفاده می شود و این طرح باید خیلی. چگالی کلمه کلیدی می آید و به آن به عنوان پدر و مادر عناوین و زیر عناوین. زاویه گرفته شده برای ترویج کسب و کار از آنجا که شما نمی توانید پرهیاهو و ترویج خودتان اگر شما می خواهید ناشران به استفاده از مقاله خود را چه میزان به تو رفتگی در دیوار موضوع خود تعبیه لینک کلیک کنید و منابع آن را تبدیل شدن به نه فنی.

پس از آن وجود دارد این است که چگونه به استفاده از مقاله خود را آنلاین. این کار نخواهد کرد اگر آن را توزیع به صورت آنلاین استفاده توسط ناشران آنلاین!

تنظیم اهداف خود را رسانه های اجتماعی کمپین

این فقط در مورد ثبت نام با تمام ابزارهای رسانه های اجتماعی و انتظار برای فروش خود را به اوج. ابزار رسانه های اجتماعی استفاده می شود به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی آن است که آیا یا آفلاین و اهداف برای اندازه گیری آن مهم هستند. هر کسب و کار به اهداف خود است اما گاهی اوقات آن را دشوار است به درخواست آن اهداف به فعالیت های رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار همیشه قابل اندازه گیری است. خوب مشاور رسانه های اجتماعی کمک خواهد کرد که به شما در تنظیم اهداف واقع بینانه و رسیدن به آنها.

همه مبارزات شروع Facebook

نه در همه! Facebook یک شبکه اجتماعی ابزار می کند و اجازه می دهد تا شما را به یک صفحه کسب و کار بیش از حد, اما آن را نمی تكیه یک کمپین رسانه های اجتماعی و وبلاگ است. اگر شما می رویم به استفاده از Facebook به عنوان یک ابزار بازاریابی و شروع یک کسب و کار/صفحه فن شما نیاز به یک دلیل برای انجام این کار است. مثل همه s.m. ابزار این هیچ خوب شروع در Facebook اگر شما در حال رفتن به رها کردن آن پس از چند هفته.

اگر شما نیاز به توسعه یک جامعه در بازار مصرف و سپس Facebook خواهد بود یکی از ابزار من می خواهم توصیه می کنند.

آن کار نمی کند برای کسب و کار به کسب و کار سازمان

من از شنیدن این یکی زیادی که هر کس فکر می کند از نظر مصرف و Facebook. بازاریابی رسانه های اجتماعی کار می کند فقط به عنوان به خوبی برای B2B به عنوان آن را برای B2C. شما فقط نیاز به استفاده از ابزار مناسب. لینک ارائه می دهد بسیاری از تغییرات بین مخاطبین و اجازه می دهد تا شما را به اهرم از طریق تماس با ما جامعه خود را.

یوتیوب برای B2B نظر ارائه “چگونه به” فیلم های بصری محصول آزمایشات و تایید. راه های بسیاری وجود دارد هر ابزار را می توان با توجه به نیاز کسب و کار فقط به عنوان در رسانه های سنتی بازاریابی است.

شما باید به یک حیله

بله ‘موج’ آثار شگفتی است اما لازم نیست. وجود دارد راه هایی برای جلب توجه با ابزار ارائه شده بدون نیاز به جالبترین کسب و کار در بلوک. شما فقط نیاز به فکر می کنم در خارج از جعبه.

این همه خودکار پس چرا من نیاز به یک مدیریت محتوا?

در حالی که برخی از این ابزار می توان برای سهولت استفاده شما نمی توانید خود را به طور خودکار کل مبارزات انتخاباتی. تمام نکته این است که به تعامل با جامعه خود را یکی شما ساخته شده (توسط شما به معنای کسب و کار شما/نام تجاری/محصول و غیره) و برای آن که کار خود را با موفقیت جامعه و یا نیاز مخاطبان به این باور شما فرد/کسب و کار است که آنها در حال صحبت کردن. مطمئن شوید که همه ما نیاز به صرفه جویی در وقت اما مردم بهترین پاسخ به ارتباط شخصی است. آنها می خواهند به فکر است که به عنوان شماره یک مشتری.

راه اندازی پست ها و مقالات خوب است اما به خاطر خوبی مطمئن شوید که آن را مربوط به محتوا و خوبی نوشته شده است. گوگل penalising بد محتوا در حال حاضر و که نمی خواهد کمک به تلاش های بازاریابی خود را. علاوه بر خواندن بد نوشته شده است مقاله یا پست که به سختی حس می کند به این دلیل که نویسنده نمی صحبت می کنند زبان خود را به درستی و یا جریان برای به دست آوردن یک کلمه کلیدی خاص و تراکم را تنها خدمت به مردم را قرار دادن شما.

محتوای مدیران گوش تعامل و توصیه به طور مداوم در مورد چگونه شما می توانید بهترین استفاده از رسانه های اجتماعی به منظور افزایش تلاش های بازاریابی خود را.

چرا استفاده از تبلیغات سنتی اگر من با استفاده از رسانه های اجتماعی است ؟

بله وجود دارد و با افزايش مقاومت به اشکال سنتی تبلیغات و فروش به عنوان مثال: telesales و تابلوهای تبلیغاتی با این حال در بسیاری از موارد رسانه های اجتماعی کار بهترین زمانی که پشتیبانی شده توسط تکنیک های تبلیغات سنتی مانند رادیو و یا چاپ تبلیغات. آن همه بستگی به آنچه شما در حال تلاش برای رسیدن به و که مخاطبان خود را است. مخلوط کردن این دو اغلب افزایش می دهد نتایج.

شما نمی توانید اندازه گیری ROI

البته شما می توانید, اما در ابتدا شما باید رئوس مطالب اهداف خود را برای اندازه گیری فعالیت و صرف در برابر. معیارهایی برای اندازه گیری خواهد شد بیشتر در مورد تعداد زیادی از مردم/کسب و کار شما رسیده اند و چگونه بسیاری از آنها شما در حال درگیر شدن با به جای سخت ارقام فروش, اما آنها قابل اندازه گیری باشند. حتی مقالات را می توان ردیابی و مطالب و پاسخ مورد بررسی قرار گرفت. گوگل تجزیه و تحلیل ترافیک را می توان با موفقیت اعمال شده به وبلاگ خود و PPC آگهی. افزایش فروش می تواند اندازه گیری در مقابل عملکرد بدون استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی. فقط بیشتر مبتکر!

یک ابزار قدرتمند برای کسب و کار امروز

در رسانه های اجتماعی ارائه می دهد همه کسب و کار یک ابزار قدرتمند برای استفاده در امروز آب و هوای خشن اما برای استفاده از آن به درستی شما نیاز به یادگیری بیشتر در مورد آن و انطباق با آن را برای رسیدن به اهداف خود را با موفقیت.

[ad_2]