چگونه می توان تبلیغات بومی را به درستی انجام داد: یک راهنمای مختصر با مثال های عالی

من به عنوان کسی که کار خود را در زمینه روزنامه نگاری سنتی آغاز کرد ، مدتی طول کشید تا با مفهوم تبلیغات بومی آشنا شوم. من به این فکر کردم که تبلیغات تبلیغاتی که به عنوان محتوای سرمقاله ای مطابقت دارند ، نقض تقسیم کلیسا و دولت است که به من آموزش داده می شود.

اما ، مانند آن یا نه ، قوانین انتشار تغییر کرده است. خط بین رسانه و بازاریابی تار شده است ، و مارک ها قدرت ، نفوذ و فرصت های بیشتری برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان دارند. و ابزارها و استراتژی های جدیدی پدید آمده و بازی را مختل می کند.

من مانند هر گونه گونه خوب در دنیای مناسب و بقا ، هنگامی که این برنامه هوشمندانه و استراتژیک اجرا شود ، در تبلیغات بومی ارزش چشمگیری پیدا کردم.

تبلیغات بومی چیست ، به طور خلاصه
همانطور که اخیراً رابرت رز ، مشاور ارشد استراتژی CMI توضیح داد ، اصطلاح کلاسیک برای تبلیغات بومی “تبلیغاتی” است – تبلیغ در یک روزنامه یا مجله که به سبک یک مقاله تحریریه یا روزنامه نگاری ظاهر می شود. اما ، با شیوع رسانه های دیجیتال ، دیدگاه بازاریابان از این تکنیک و نحوه استفاده از آن گسترش یافته است ، و با آن نیز تعریف CMI:

تبلیغات بومی یک قالب تبلیغاتی با پرداخت ثالث / شخص ثالث است که از اهداف تجاری یا مارک با پاسخ مستقیم پشتیبانی می کند و در جایی است که محتوا با فرم ، احساس ، عملکرد و کیفیت محتوای رسانه ای که در آن ظاهر می شود مطابقت دارد.

بیایید این را باز کنیم ، با نگاهی به سه اصل تعیین شده در پخش در تبلیغات بومی:

آنها فرصتی با پرداخت مستقیم هستند. تبلیغات بومی پرداخت بازی است. برندها هزینه قرار دادن محتوا را روی سیستم عاملهای خارج از ویژگیهای رسانه ای متعلق به خود می پردازند.
آنها معمولاً مبتنی بر اطلاعات هستند و نه کاملاً متمرکز بر محصول. در حالت ایده آل ، محتوای یک کمپین بومی باید برای مخاطبان کانال رسانه مفید ، جالب و بسیار هدفمند باشد.
آنها در جریان تحویل داده می شوند. تبلیغات بومی تجربه کاربر را مختل نمی کند زیرا به شکلی نمایش داده می شود که مانع از عملکرد عادی کاربر در آن کانال نمی شود.
@ joderama می گوید: #NativeAdvertising تجربه کاربر را مختل نمی کند. کلیک کنید تا TWEET
به تبلیغات بومی به عنوان روشی برای توزیع محتوای با کیفیت خود فکر کنید تا بتواند توسط مصرف کننده هایی کشف شود که هنوز نمی توانند به اندازه کافی در مورد برند شما آگاهی داشته باشند تا با آن محتوا در کانال های رسانه ای متعلق به شما درگیر شوند.

محتوای مرتبط دستی: آنچه شما باید درباره تبلیغات بومی بدانید
انواع و نکات شفافیت
اگرچه تبلیغات بومی می تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد ، این موارد بیشتر در بازاریابی محتوا استفاده می شود:

واحدهای خوراک در کنار سایر مطالب در یک خبر یا لیست محتوا ظاهر می شوند. آنها ساخته شده اند تا مانند پست های ارگانیک به نظر برسند و کار کنند. (برخی کانال های اجتماعی ویژگی های اضافی را به مشتریان شغلی ارائه می دهند که کاربران عادی نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.) یک پست حمایت شده در اینستاگرام یا فید فیس بوک شما نمونه خوبی از این قالب است.
تبلیغات جستجو به صورت جریان ظاهر می شوند و با فرم و عملکرد سایر ورودی ها در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) مطابقت دارند. این مکانهای با دقت هدفمند معمولاً برای پاسخ مستقیم استفاده می شوند – فروش ، بارگیری یا ضبط داده.
ابزارکهای پیشنهادی برای نمایش داستانهای حمایت شده در صفحات سایت ، معمولاً در زیر یا در کنار محتوای سرمقاله ارگانیک سایت ، یک مکان مشخص ایجاد می کنند.
پست های وبلاگ پرداخت شده فرصتی بومی است که توسط بسیاری از شرکتهای رسانه ای بزرگتر از طریق بستر مشارکت وبلاگ نویسی خود ارائه می شود (نام تجاری Forbes ‘BrandVoice یک نمونه برجسته است). این تلاش ها در صفحه وب سایت مشترکین منتشر شده است تا بیشتر شبیه به رهبری تفکر مشارکتی و مداوم باشد تا نقاط تبلیغاتی یک شات. آنها برای مخاطبان به دنبال فرو بردن عمیق تر در موضوعات مرتبط با اخبار هستند.
تصمیماتی را مبنی بر استفاده از واحدهای مورد استفاده در اهداف استراتژیک بازاریابی برای بازاریابی و همچنین قابلیت های انتشار هدف خود قرار دهید. صرف نظر از قالب ، کمپین های تبلیغاتی بومی باید از همان قوانین افشاگری پیروی کنند که بر تبلیغات دیگر حاکم است. دستورالعمل های FTC را در اینجا پیدا خواهید کرد. به این اصول اساسی توجه کنید:

سعی نکنید مخاطب را فریب دهید یا ماهیت این مطالب تبلیغی را به هیچ وجه اشتباه بیان کنید.
به طور واضح و برجسته هر محتوای حمایت شده یا مارک دار را مشخص کنید (به عنوان مثال ، آن را به وضوح به عنوان تبلیغ بنویسید).

منبع : https://plink.ir/df9Vk