چگونه نرخ تبدیل له بهینه سازی, جستجوگرها, SMM و PPC برای ROI

[ad_1]

تبدیل نرخ بهینه سازی و یا CRO اغلب با اشتباه های SEO (بهینه سازی موتور جستجو) اما نه تنها این طور چشمگیری متفاوت خدمات: آنها تولید به شدت متفاوت ROI. در پایان روز CRO boils پایین به بهینه سازی اولیه اجزای وب سایت خود را به طوری که همه چیز طراحی شده است و برای اجرا تنها با یک هدف: به حداکثر رساندن سایت تبدیل کنید.

و از آنجا که اکثر وب سایت های طراحی شده بودند هرگز برای حداکثر تبدیل و هرگز بهینه سازی شده پس از راه اندازی این وب سایت متوسط می تواند به معنای واقعی کلمه دیدن پیشرفت 50 ٪ و یا بیشتر به طور کلی نرخ تبدیل. حتی بزرگ چند ملیتی شرکت فنی مانند SEO Moz استخدام خارجی تبدیل نرخ بهینه سازی شرکت و گزارش داد افزایش بیش از 100% تا فقط تصور کنید آنچه در آن می تواند برای سایت شما.

اما به نظر ما: دقیقا چگونه انجام CRO خدمات در مقایسه ROI با جستجوگرها, SMM یا PPC? خوب, آن را به صراحت در: آن را حتی در یک مسابقه به دلیل این دیگر گزینه های بازاریابی اینترنتی تنها ارائه یک کسری از ROI تولید شده توسط تبدیل نرخ بهینه سازی. در اینجا دقیقا به همین دلیل CRO له SEO SMM و PPC در ROI:

تبدیل نرخ بهینه سازی کاهش هزینه های بازاریابی: یک راه یا دیگری, PPC, SEO, و خدمات SMM تمام خواهد شد و افزایش بازاریابی خود را صرف آن خواهد نابود ROI. CRO از سوی دیگر در واقع افزایش نرخ تبدیل با حذف غیر تبدیل کلمات کلیدی از خود پرداخت و ترافیک جریان است. این CRO استراتژی را کاهش می دهد هزینه های بازاریابی, کاهش سطح ترافیک, اما نگه داشتن تبدیل دست نخورده است. و هنگامی که شما انجام آن پس انداز رو به جلو در طول دوره از یک سال این اقدام به تنهایی می تواند تولید یک بازدهی بیش از 100% بسته به اندازه از PPC بودجه.

CRO 100% تبدیل متمرکز: SMM, جستجوگرها و PPC کارشناسان ممکن است تضمینی برای افزایش ترافیک خود را و یا رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص. اما چقدر از این ترافیک جدید خواهد شد در واقع تولید و فروش است که مهم ترین واقعیت را می دانیم و چیزی که آنها هرگز گارانتی ؟ تبدیل نرخ بهینه سازی کارشناسان 100% متمرکز بر افزایش خرید و فروش آنلاین و/یا منجر واجد شرایط پس ROI خود را بسیار شفاف و آسان است برای دیدن.

با استفاده از حرارت نقشه برداری و تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل ترافیک ابزار مانند Clicktale و تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل CRO کارشناسان شناسایی مشکلات تبدیل و سپس رفع بزرگترین مشکلات برای اولین بار برای به حداکثر رساندن ROI. سپس به منظور بررسی نتایج آنها استخدام سایت تقسیم ابزار تست مانند VWO یا Optimizely به طوری که شما می توانید ببینید که دقیقا چه مقدار خدمات خود را بهبود فروش آنلاین خود را. اما فقط سعی کنید محاسبه درست ROI برای جستجوگرها و یا SMM که در آن فقط بخش کوچکی از ترافیک اضافی آن ارائه خدمات تبدیل به مشتریان واقعی.

تبدیل نرخ بهینه سازی نتایج حمل به جلو برای سال: با PPC فروش خود را خشک خواهد شد تا لحظه ای که شما توقف پرداخت برای ترافیک. و در حالی که SEO و SMM قطعا بهتر از نظر ارائه حداقل برخی از ROI یک بار سرمایه گذاری اولیه را متوقف کرده است ترافیک خود را شروع خواهد شد به خشک کردن ظرف 30 روز از پایان دادن به سرمایه گذاری خود را در جستجوگرها و یا SMM. اما با تبدیل نرخ بهینه سازی تغییرات ایجاد شده برای افزایش نرخ تبدیل خود ادامه خواهد داد تولید فروش بیشتر برای زندگی از وب سایت خود را.

با کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش نرخ تبدیل و ارائه خدمات است که افزایش فروش آنلاین برای سال پس از بهینه سازی کامل است CRO کارشناسان جنسی دهانی, جستجوگرها, SMM و PPC کارشناسان دور از نظر ROI.

اجازه دهید نگاهی به یک مثال سریع را امتحان کنید و بافت تفاوت در بازدهی سرمایه:

فرض کنیم ما نمونه وب سایت است که فروش یک محصول 200 دلار و 1.5 درصد نرخ تبدیل برای فروش مستقیم. در حال حاضر آنها تکیه PPC برای تمام ترافیک خود را و در حال حاضر پرداخت حدود 2 کلمه با یک بودجه ماهانه از $10,000. اگر ما بحران اعداد این بدان معناست که این سایت نمونه در حال تولید:

از 5000 بازدید کننده در هر ماه (از 10 ، 000 $/$2 per click)

50 فروش در هر ماه (از 5000 بازدید کننده X 1.5% c/r)

$15,000 در درآمد (100 فروش X $200/فروش)

در حال حاضر این سایت در حال تولید 5000 $در هر ماه بالای خود هزینه های بازاریابی برای یک بازدهی 50% (برای هر $10k وب سایت سرمایه گذاری در ppc آن را می سازد $15k فروش). در حقیقت این سایت در حال ساخت تقریبا صفر اگر هر گونه سود با 66 ٪ از هزینه کردن در بازاریابی است.

حالا تصور کنید این سایت صاحب اضافی $10,000 برای سرمایه گذاری و آنها می توانند هر دو را انتخاب کنید تبدیل نرخ بهینه سازی یا بیشتر PPC.

خوب اولین چیزی که یک CRO متخصص انجام خواهد شد که وب سایت خود را بررسی و تحلیل ترافیک و منزوی و سپس از بین بردن خود را غیر تبدیل کلمات کلیدی. اگر فرض کنیم تنها 20% کاهش در کلمات کلیدی بدون از دست دادن در تبدیل این بدان معناست که شما تنها نیاز به صرف $8,000 هر ماه در PPC برای تولید همان $15,000 در فروش.

بیایید فرض کنیم که CRO متخصص باعث می شود تغییرات به وب سایت خود را طراحی و copywriting است که در نتیجه بسیار متوسط 20 درصد افزایش در c/r در نظر گرفتن آن به 1.8%. این بدان معناست که به جای تولید 75 فروش هر ماه, شما در حال حاضر توان تولید 90. اما بر خلاف PPC خود را که در آن فروش بیشتر خواهد شد ناپدید می شوند دقیقه پول خود را اجرا می شود تبدیل نرخ بهینه سازی همچنان به تولید اضافی 15 فروش در هر ماه در طول سال.

بنابراین اگر ما سرمایه گذاری از $10,000 در PPC ما تولید اضافی $15,000 در درآمد اما نه بیشتر از یک بار پول اجرا می شود. اما اگر ما سرمایه گذاری که همان پول در تبدیل نرخ بهینه سازی خدمات ما را ببینید:

15 فروش جدید در هر ماه X 12 ماه = 180 فروش اضافی

هزینه های بازاریابی 20 درصد کاهش می یابد = $24,000 پس انداز (2000$در هر ماه X 12 ماه)

بنابراین در شرایط جدید تبدیل به تنهایی CRO تولید بیش از دو برابر بازدهی و درآمد کلی حاصل از PPC. اما هنگامی که شما اضافه کردن در بازاریابی پس انداز $24,000 هر سال این بدان معناست که بازدهی CRO است 4X را که از PPC ($36,000 + $24,000 = $60,000 در مقابل فقط 15 ، 000 دلار برای PPC).

نتیجه گیری افکار

البته ما نمونه است و به هیچ وجه نماینده تمام صنایع و یا نتایج خاص شما می توانید از CRO خدمات. اما ما فقط پیش بینی شده 20 درصد صرفه جویی در هزینه های PPC و 20% بهبود به طور کلی تبدیل شده است. اما به طور متوسط CRO کارشناسان به طور معمول کاهش هزینه های PPC تا 40 درصد و افزایش نرخ تبدیل کلی 50 درصد یا بیشتر.

حقیقت این است که تبدیل نرخ بهینه سازی کاملا ضربات جستجوگرها PPC و SMM دور از نظر ROI. اما CRO پروژه می تواند تا 8 هفته یا بیشتر برای تکمیل و وب سایت های واقعا نیاز 5,000 بازدید کنندگان منحصر به فرد در هر ماه و یا بیشتر به توجیه هزینه و ارائه ROI بالا.

[ad_2]