چگونه کسب و کارهای محلی می توانید با استفاده از PPC

[ad_1]

استفاده از اینترنت برای کسب و کارهای محلی می تواند یک چالش. این عمدتا به دلیل اینترنت در سراسر جهان و در عین حال شما فقط نیاز به یک مخاطب فقط از یک سرزمین خاص است. آن را حتی بدتر زمانی که شما با استفاده از PPC و مجبور به پرداخت برای ترافیک یا بازدید کنندگان به سایت شما است. بی هدف بازدید معنی است که شما صرف پول در بازدید کنندگان که هیچ امید تبدیل شدن به مشتریان.

دوباره ما را به استفاده از گوگل PPC Adword به عنوان مثال توسط این واقعیت است که آن است که PPC پیشرو و احتمالا پیشرفته ترین. Adword به چهار راه اصلی که در آن شما می توانید به طور خاص هدف قرار دادن مخاطبان خود را تقریبا در هر نقطه در جهان است.

این اولین بار است که استفاده از کلمه کلیدی تطبیق. کلید واژه تطبیق کمک می کند تا شما به عنوان یک تبلیغ به طور خاص هدف قرار دادن بازدید کنندگان که پرس و جو خاص و شرایط و ضوابط.

برای مثال اگر شما در بازار پایه و اساس است که ارائه می دهد کمک هزینه تحصیلی دکترا و سپس شما می خواهید تبلیغات خود را به نظر می رسد هر بار که کسی جستجو برای “بورسیه دکترا”; و شرایط مشابه و هر نوع دیگر از بورس های تحصیلی. با تطبیق کلید واژه شما قادر به انتخاب دقیق شرایط کلیدی است که شما می خواهید تبلیغات خود را به نظر می رسد.

دوم استفاده از به طور خاص هدف قرار دادن چشم انداز خود را با استفاده از محل هدف قرار دادن. شما می توانید به معنای واقعی کلمه هدف قرار دادن آگهی های خود را به بیش از 100 کشور در جهان است. این به این معنی اگر تبلیغات خود را تنها درخواست تجدید نظر به یک شیلینگ مخاطبان و سپس شما می توانید آگهی های خود را تنها در کنیا.

یک مثال خوب برای Payday در وام های کسب و کار. این شرایط کوتاه وام از حدود دو هفته است که ارائه شده به شهروندان در ایالات متحده و کانادا و بریتانیا و استرالیا بر اساس آنهایی که payday در چک. این بدون هیچ زحمتی وام های شخصی نیاز به اثبات تنها یک چک برای به دست آوردن.

با این حال شرکت هایی که ارائه این خدمات خاص خود را ارائه می دهد. آنها محدود به کشورهای خود را از عملیات. برای یک شرکت اجازه می دهد آگهی خود را به نشان می دهد زمانی که کسی جستجو برای “payday در وام” در کنیا است که واقعا یک اتلاف پول به عنوان یک کنیا است که واقعا یک بی هدف مخاطبان است.

سوم زبان است. Adword ترجمه نمی کند آگهی. بنابراین اگر شما نوشتن یک تبلیغ به زبان انگلیسی و انتخاب آن را به نشان می دهد در چین آگهی هنوز هم نشان می دهد در انگلیسی. با این حال اگر شما نویسنده آگهی خود را در زبان اسپانیایی و یا فارسی برای این موضوع و انتخاب آن را به نشان می دهد بر اساس زبان تبلیغ تنها به زبان اسپانیایی یا زبان سواحیلی صحبت ملل.

حتی مهمتر از گوگل سیستم تشخیص زبان پیش فرض کاربر و نمایش مناسب آگهی. این دستی است که در رسیدن به یک بازار که سهام یک زبان است.

چهارمین و آخرین هدف با استفاده از وب سایت های مشخص شده. این است که به نام سایت-هدف قرار دادن. شما می توانید انتخاب کنید که آگهی خود را برای نمایش در وب سایت های خاص.

برای مثال Mchogwano یا Mwafrika هستند معمولا سایت های بازدید شده توسط کنیا جوانان است. اگر پیشنهاد خود را در خصوص تجدید نظر به این بازار شما می توانید تبلیغات خود را به طور خاص نشان دادن در این وب سایت. اما توجه داشته باشید که انتخاب شده سایت باید در همکاری با گوگل و از این رو در محتوای آن شبکه.

[ad_2]