کار تبلیغات: نحوه بهینه سازی آن برای قرار گرفتن در معرض بیشتر?

[ad_1]

هدف این است که برای استخدام بهتر و سریع تر اما این است که واقعا اتفاق می افتد ؟ تهیه پیش نویس مورد نیاز کار پست می تواند یک تجربه دلهره آور با توجه به چگونه هر کس می خواهد بهترین استعداد های موجود در بازار با شرایط مناسب و درجه یک تخصص است.

پس از ظهور, جستجوگرها, کار تبلیغاتی تکامل یافته است. در حال حاضر آن را's بیشتر از یک ضرورت برای ایجاد SEO بهینه سازی پست شغل اگر ما می خواهیم برای رسیدن به مخاطبان بزرگتر (که ما آن را به خوبی انجام دهد). در زیر من پیشنهاد 5 راه آسان برای انجام این کار است.

سفارشی کردن آدرس ها

ما صحبت در مورد اضافه کردن کلمات کلیدی مثل محل سکونت و عنوان شغلی خود را ارسال. پیشنهاد من این است که به سفارشی کردن آدرس وب سایت خود را با عنوان شغلی محل مهم و کلیدی است. آن را بر روی کلمات کلیدی اصلی در کنار ساخت آدرس خود را جستجو پسند. طولانی دامنه خاموش کردن خوانندگان پس از آن's بهترین برای محدود کردن آن در عرض 3-5 کلمات اضافی پس از نام دامنه خود را. اگر قرار به استفاده از به درستی که به اندازه کافی باید. پاک کردن اضافی و یا پیوستن به عبارت 'را', 'یک' و 'یک'.

اضافه کردن تعامل ویدئوها

شما می دانید آنچه که مشترک است بین موتورهای جستجو و بازدید کنندگان وب سایت آنها هر دو عاشق فیلم ها. آمار می گویند که بینندگان مصرف 95 درصد از یک پیام زمانی که آنها آن را در تماشای یک ویدئو در مقایسه با 10 درصد از متن. جدای از آن فیلم و همچنین سابقه چندین بار بالاتر بر نرخ. جدا از رانندگی ترافیک زمانی که پست خود را حمایت کردن با فیلم, جویندگان کار تمایل به صرف زمان بیشتری را بر روی صفحه خود را افزايش زمان-در-صفحه متریک. این نیز کمک می کند تا جویندگان کار و بازدید کنندگان اطلاعات بیشتر در مورد سازمان شما.

با مزایای رانندگی بیشتر پرسنل واجد شرایط و افزود جذاب ویدئوها نیز کمک می کند تا به شما در بهبود رتبه بندی خود را در SERPs. شما همچنین می توانید در نظر بگیرید با اضافه کردن یک متن تصویری در وب سایت خود یا کار ارسال. آن را بیشتر بهینه سازی پست های خود را.

استفاده از صفحات فرود

این موارد کار آمدن و رفتن و هنگامی که موقعیت گرفته شده است صفحه وب حذف شده است. به همین دلیل من به شدت پایه با استفاده از صفحات فرود. شما می توانید لیست موقعیت های خاص هستند که همیشه باز و در دسترس و یا حتی برای آنهایی که سخت هستند را پر کنید. ایده پشت این مرحله برای درایو مخاطبان هدف خود را و یا جویندگان کار خود را به صفحه فرصت های شغلی, حتی اگر شما در حال استخدام. این صفحات فرود را می توان بهینه سازی برای جستجوگرها با استفاده از تکنیک های مختلف مانند از جمله کلمات کلیدی بالا به طوری که آنها به راحتی یافت می شود توسط خزنده وب و جویندگان کار.

بهینه سازی آگهی های کار با استفاده از کلمات کلیدی

سئو و کلمات کلیدی هستند برای همیشه لطفا برای-همکاران می't زنده ماندن بدون دیگری. هر شرح شغل است که غنی از کلمات کلیدی است که به احتمال زیاد در گیر در یک دایره محدود مخاطبان است. عنوان شغلی به دنبال نام این محل تقریبا همه چیز را توضیح می دهد و در نتیجه باید گریز از مرکز کلمات کلیدی مربوط به صنعت. اینها اولین چیزهایی که یک کارجو را به دنبال دارد. برای افزایش ترافیک عنوان شغلی باید تعمیم به افزایش شانس برای جستجو. اما در همان زمان آن را باید't تواند بسیار رایج است که در آن شما قرار می دهد در رقابت با میلیون ها نفر از دیگران.

کلمات کلیدی شما را انتخاب کنید باید در تعادل با یکدیگر و تشکیل یک تصویر واضح در کارجو,'s ذهن است. چندین ابزار رایگان در دسترس است که کمک به شما در تشخیص کلمات کلیدی. برای شروع, شما می توانید از Google AdWords Keyword Tool. این یک راه بسیار خوبی برای شروع بهینه سازی کار خود را پست و رانندگی ترافیک از آغاز است.

بهینه سازی آن برای خوانندگان هوشمند

آن را بسیار محتمل است که شما پست اول خوانده شود توسط روبات ها با توجه به استقرار هوش مصنوعی به چند دلیل. به من اجازه استناد به چند تاکتیک های آن را هوش دوستانه به طوری که آنها خود را به اشتراک بگذارید ارسال کار با مخاطب مربوطه –

اولین و مهمترین مراقب باشید از هر دستوری یا املایی در پست های خود را. به دنبال قانون طلایی از غلط گیری (دو بار!). این احمقانه خطا و اشتباه AI. بعدی جلوگیری از بیش-قالب بندی مثل همه-کلاه و یا بیش از استفاده از کاراکترهای خاص. شما قطعا می توانید خلاق با پست های خود را. شما می توانید با استفاده از بازاریابی قدرتمند کلمات اما قالب بندی نیست AI دوستانه و از این رو بهترین حالت آن نگهداری می شود را به حداقل برساند. در نهایت don't را فراموش مشخصات شرکت. جویندگان کار می خواهید بدانید که خود را به کارفرمایان بالقوه هستند, خود, اعتقادات, اخلاق کار و کارهای مشابه. این به هوش مصنوعی یکی دیگر از فرصت برای کمک به شما را در ارتباط با مردم با اعتقادات مشابه و رسیدن به یک مجموعه بزرگتر از مخاطبان است.

رفته اند روز هنگامی که جویندگان کار رفت درب-به-درب انداختن خود CVs جهان منتقل شده به یک صفحه نمایش و بنابراین باید استخدام و استخدام مدیران. می کند که't واقعا معنی شما نیاز به یادگیری نرم افزار های جدید با برنامه نویسی پیچیده و چند ترفندها و تکنیک های با دانش پایه از اینترنت را در خدمت هدف.

[ad_2]

Source by Mark S Cooper