کشف مزایا و معایب موتور جستجو بهینه سازی (SEO) در مقابل پرداخت پستها در طول کلیک کنید

[ad_1]

You've فقط راه اندازی وب سایت جدید خود را (و یا راه اندازی مجدد) و در حال حاضر شما're عقب نشسته منتظر سفارشات به صورت رول. اما یک دقیقه صبر کنید, چیزی,'s اشتباه … وجود ندارد't به نظر می رسد می تواند هر. آن's که اگر سایت شما می کند't وجود داشته باشد.

من نفرت را به پشت سر هم حباب خود را اما مگر اینکه شما هم به خوبی اطلاع عموم در سایت و یا بسیاری از وب سایت های لینک دادن به شما're رفتن به تکیه در موتورهای جستجو. و اگر سایت شما می کند't رتبه در صفحات نتیجه آن's بیش از احتمال زیاد شما برنده't توان در همه.

به طوری … شما می دانید آنچه's بعدی; که's, راست, شما نیاز به یک دوز خوبی از بازاریابی موتور جستجو (SEM) برای اطمینان از سایت خود را می شود ذکر شده در موتورهای جستجو' نتایج صفحات. و این ترافیک به وب سایت خود را به زودی به دنبال.

“حق” من می شنوم به شما می گویند. “اجازه دهید's انجام برخی از بازاریابی موتور جستجو و سپس …”

خوب است که's قطعا یک شروع خوب! اما در ابتدا شما باید به کار کردن رویکرد خود را به حداکثر رساندن بازده خود را. اجازه دهید's تماس خود را استراتژی بازاریابی موتور جستجو . به منظور ایجاد یک استراتژی موثر شما نیاز به درک کمی بیشتر در مورد نحوه بازاریابی موتور جستجو کار می کند. در حال حاضر ما تقریبا می تواند زبان جداگانه بازاریابی موتور جستجو به دو روش مختلف:

  1. آلی: از جمله موتور جستجو بهینه سازی لینک از وب سایت های دیگر و بازاریابی نیست.
  2. پرداخت: از جمله پرداخت به ازای هر کلیک پرداخت می شود ارسال و آنلاین و تبلیغات (بنر تبلیغاتی).

بنابراین برای کمک به شما بیشتر از من've ذکر شده در زیر مزایا و معایب هر یک از روش SEM و خلاصه توصیه من.

آلی: مزایا

  1. اکثریت کار در پشت بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک فعالیت و بنابراین معمولا متهم در یک مجموعه هزینه در صف مقابل.
  2. تغییرات ایجاد شده به وب سایت شما احتمالا هنوز هم مربوطه و رانندگی ترافیک به سایت خود را از یک سال از هم اکنون.
  3. اعتبار: اکثر مردم (پژوهش نشان می دهد بین 60 تا 80 درصد) را بر روی نتایج آلی به جای حمایت شده (paid) نتایج.
  4. اگر شما رتبه خوبی در یکی از موتورهای جستجوی Google / Yahoo / MSN), شما به احتمال زیاد نشان می دهد در اکثر موتورهای جستجو در سراسر جهان است.

آلی: معایب

  1. تغییرات باید به وب سایت خود را's کد. به طور معمول تغییرات نامرئی به بازدید کنندگان است. اگر شما به شدت سرمایه گذاری در یک موتور جستجو-غیر دوستانه, سایت فرایند می تواند وقت گیر و پر هزینه و گاهی اوقات تغییرات قابل توجهی ممکن است نیاز به ساخته شده به سایت شما's کپی ناوبری و یا طراحی. البته در نهایت شما'خواهید دید برمی گرداند اگر شما متعهد به تغییرات لازم است.
  2. نتایج (رتبه بندی و ترافیک) به آرامی شروع. شما به طور معمول به دیدن نتایج در عرض 3-4 ماه.
  3. می تواند وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد. به عنوان موتورهای جستجو خود را نهایی می گویند شما می توانید't پیش بینی چگونه بسیاری از رتبه بندی شما'خواهید برای دریافت یک عبارت جستجوی خاص یا موتور; و نه شما می توانید پیش بینی چقدر ترافیک شما'll سایت خود کنید.

پرداخت می شود: مزایا

  1. پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی برنامه ها سریع به پیاده سازی. معمولا طول می کشد دو تا سه هفته تنظیم و اجرا کنند. AdWords گوگل در حال بالا و در حال اجرا به عنوان به زودی به عنوان شما شروع به مبارزات انتخاباتی و اورتور لیست در حال زندگی می کنند در عرض 3-5 روز کسب و کار (پس از یک ویرایشگر نظرات آنها).
  2. ربطی به تغییر در وب سایت خود را, اگر چه من توصیه می کنم شما ایجاد صفحات فرود هدفمند برای هر یک از تبلیغات به عنوان آنها've ثابت شده است برای افزایش تبدیل (اما که's یکی دیگر از موضوع را برای زمان دیگری!).
  3. وجود دارد هیچ محدودیتی برای تعدادی از عبارات و یا کلمات کلیدی مراحل شما می توانید پیشنهاد.
  4. PPC خوب است اگر شما قصد اجرای تبلیغات از طریق سایت خود را به عنوان شما می توانید به نوبه خود مبارزات انتخاباتی PPC و خاموش کردن هر زمان که شما انتخاب می کنید.
  5. شما می توانید دیکته می کند که در آن لیست به نظر می رسد در نتیجه's صفحه (داخل حامیان' تبلیغات منطقه) و تعیین آنچه تبلیغ می گوید.
  6. آن's بسیار آسان برای تست های مختلف خود را جستجو و ضوابط ارائه می دهد و غیره و برای اندازه گیری نتایج.

پرداخت: معایب

  1. کلیک می تواند گران قیمت. مناقصه جنگ اغلب فوران.
  2. شما باید به پرداخت برای کلیک هر ماه. اگر بودجه خود را تا کنون برش لیست خود را ناپدید می شوند همراه با ترافیک موتور جستجو خود را.
  3. اکثر مردم (پژوهش نشان می دهد بین 60 تا 80 درصد) را بر روی نتایج آلی به جای حمایت شده (paid) نتایج.
  4. آن نیاز به یک زمان سرمایه گذاری برای نظارت و تنظیم لیست بر اساس ثابت و یا بودجه به برون سپاری این فعالیت است.
  5. لیست به موضوع سرمقاله پذیرش. با جستجوگرها شما می توانید هر چه دوست دارید در وب سایت خود (که در آن موتورهای جستجو خود را بکشد صفحه عنوان و توضیحات). اما با PPC ویراستاران اصرار دارند که همه لیست توان واقعی و است که شما مقایسه نیست شرکت خود را با دیگران است. این به این معنی است که حتی اگر شما “بزرگترین” ارائه دهنده شما می توانید't دولت است.

در حال حاضر شما می دانید کمی در مورد مزایا و معایب هر دو آلی و پرداخت بازاریابی موتور جستجو, شما باید تصمیم بگیرد که چگونه به رویکرد بازاریابی خود را آنلاین مبارزه است.

آلی بازاریابی است که احتمالا بهترین اگر:

  1. شما می خواهید به صرف برخی از زمان در بازاریابی موتور جستجو در صف مقابل و باید آن را پرداخت در آینده در امکان پذیر هر موتور جستجو وجود دارد در سراسر جهان است.
  2. شما باید بودجه ای برای انجام این کار در حال حاضر می خواهید برای ذخیره پول بعد.
  3. سایت خود را نسبتا ساده و بدون بسیاری از پیچیده زنگ ها و سوت.
  4. شما می توانید به استطاعت صبر کنید یک یا دو ماه برای نتایج.
  5. شما don't می خواهید به مدیریت و یا حفظ هر چیزی در روزانه, هفتگی یا ماهانه.

تبلیغات پرداخت می شود ممکن است برای شما اگر:

  1. شما می خواهید به بالا و در حال اجرا به سرعت.
  2. شما یک ارتقاء که در آن شما می خواهید می شود قادر به نوبه خود یک کمپین PPC روشن و خاموش.
  3. شما می خواهید به قادر به تست عبارات جستجو محصولات و یا ارائه می دهد و به سرعت نتایج را ببینید.
  4. سایت خود را در موتور جستجو-غیر دوستانه و شما don't می خواهید به سرمایه گذاری در آن در حال تغییر است.
  5. You're اعتماد به نفس شما'll باید این بودجه را صرف برای مسافت های طولانی و شما باید زمان برای حفظ موقعیت به طور منظم.

البته بسیاری از شرکت ها و کسب و کار مقابله با هر دو آلی و پرداخت SEM در همان زمان, و این چیزی است که من به طور معمول توصیه به حداکثر جذب واجد شرایط ترافیک به وب سایت.

اگر شما در حال حاضر در حال طراحی سایت و یا طراحی مجدد یک موجود مطمئن شوید که خود را نویسنده می داند که چگونه برای ایجاد موتور جستجو بهینه سازی کد و یا همکاری نزدیک با مشاور جستجوگرها. گرفتن آن را از سمت راست شروع خواهد شد و شما صرفه جویی در وقت و پول در دراز مدت. و آن نیاز't هزینه گزافی یا اگر شما مقابله با این صف مقابل

اگر شما یک سایت موجود شما می خواهید برای بهینه سازی شما ممکن است یک تصمیم سخت را اگر فعلی خود سایت موتور جستجو دوستانه است. اگر سایت خود را ساخته شده با استفاده از استفاده گسترده از فریم یا صفحات پویا (آدرس خود را ممکن است مانند نگاه: http://www.yoursite.com/page.asp?id=8 ) هزینه برای اصلاح این مشکلات را می توان دلسرد. اگر این مورد است, در حال حاضر ممکن است زمان به طور جدی در نظر گرفتن طراحی مجدد سایت خود را زودتر از شما'd برنامه ریزی شده است.

در هر صورت استفاده از پرداخت (پرداخت هر کلیک) تبلیغات انتخاباتی قبل از بهینه سازی می تواند یک راه عالی برای ناخن و پایین آن ضروری کلمات کلیدی برای استفاده در سراسر سایت خود را's کپی ضبط کلمات کلیدی که مشتریان پاسخ به ترین در مبارزات انتخاباتی خود را.

[ad_2]