گسترش Memomics – استخراج Datagems از سخنرانی احمدی نژاد در بابل اطلاعات

[ad_1]

Memomics زمانی که به عنوان درک این مطالعه از الگوی رفتاری توسط رمز گشایی آن را در یک راستا در نقشه برداری, یک ابزار ارزشمند برای بهبود معنایی شبکه و موتورهای جستجو. تجاری و تبلیغات برنامه های کاربردی با بهرهگیری از هوش مصنوعی عوامل می تواند سود حاصل از همبستگی پیدا کردم که توضیح داده خواهد شد ذیل:

با توجه به ویکیپدیا یک الگوی رفتاری است که یک اصطلاح است که شناسایی ایده ها و یا باورهایی که در حال انتقال از یک فرد یا گروهی از افراد را به دیگری. نام می آید از یک قیاس: به عنوان ژن انتقال اطلاعات بیولوژیکی مم می توان گفت برای انتقال ایده و اعتقاد به اطلاعات است. این Memome می توان به عنوان مجموعه ای کامل از تمام الگوهای رفتاری. اگر ما شیرجه کمی عمیق تر به این مفهوم کمی از آن نیز می توان گفت که شامل تمام دانش بشری.

ژنومیک و پروتئوميکس در حال مطالعه ژنوم تمامیت موجودات زنده’ ارثی اطلاعات و کل آن مکمل پروتئین بود. به همین ترتیب Memomics می توان مطالعه Memome کل مجموعه ای از الگوهای رفتاری.

در ژنومیک و پروتئوميکس مطالعه مستلزم انواع مختلف “نقشه برداری” از توابع و ساختار ژن و پروتئین است. این نقشه می تواند به عنوان مثال و یا می توان آن را پاتولوژیک یعنی ارتباط بين بيان پروفایل برخی از ژن ها و پروتئین ها با بیماری و یا می توان آن را topological: بیان با توجه به اینکه نوع خاصی از بافت نوع سلول یا ارگان.

به همین ترتیب Memomics مطالعات این راستا در نقشه برداری از ایده ها و شرایط. یک شرکت Alitora سیستم های انجام شده اولین گام در زمینه Memomics و حدس می زنم که در آن آنها شروع کرده اند: با lifesciences داده است. آنها را توسعه داده اند مناسب داده کاوی ابزار است که می تواند سرعت بخشیدن به معنی جستجو و که ارائه لینک کلیک کنید برای اکثر هستی شناختی ارتباط مفاهیم.

یک پروژه بلند پروازانه تر خواهد بود را کامل هستی شناسانه نقشه برداری از تمام دانش بشری. که برای پیدا کردن هر موجود اصطلاح یا مفهوم است که در مفاهیم آن است که به طور طبیعی در ارتباط با. منظورم این است که نه تنها ارائه یک معنایی نقشه برداری فراهم می کند که معنای یک اصطلاح در ویژگی ها و شرایط دیگر. من می خواهم به گسترش نگاشت به عنوان پیشنهاد در مقاله قبلی من: “The OWLs of Minerva تنها پرواز در هوای گرگ و میش – آشکارا هوشمند هستی شناسی”. است که به نقشه نزدیکی رابطه برای هر ترم تعریف شده در وب معنایی هر واژه دیگری نیز تعریف می دانید متوسط فاصله بین آن شرایط در تمام اسناد و مدارک در تمام جهان گسترده وب و وزن فراوانی وقوع چنین. چنین هستی شناسی نقشه می تواند ماهی شرایط است که باید یک همبستگی از وقوع آن است و بالاتر از “سر و صدا”. بسیاری از بی اهمیت اصطلاحات رخ خواهد داد در فرکانس بالا از نزدیکی به مجازی هر ترم. این به شکل یک سطح سر و صدا با فرکانس است که یک آستانه قابل توجهی که اصطلاح همبستگی تجاوز می کند. از جمله اصطلاحات شامل همه نوع از نحوی واژه هایی مانند حروف ربط, قیدها صفت مودال افعال و غیره.

یک نقطه ضعف در تعیین آستانه بیش از حد بالا است که شرایط است که به طور معمول بی اهمیت در ترکیب با واژه دیگری می تواند یک معنای خاص است.

وقتی این راستا در نقشه برداری انجام شده است تنها در محدوده خاص تقسیم کلاس / رشته های معنی ناگهان مهم همبستگی می تواند پدیدار شود که قابل رویت نیست در اکثر کلاس ها و زمینه های.

بنابراین چنین راستا در مجاورت نقشه برداری با وزن فراوانی وقوع انجام می شود می تواند در ترکیب با یک “وب سایت طبقه بندی” (i-طبقه بندی).

بالعکس اعمال راستا در مجاورت نقشه برداری با وزن فراوانی وقوع می تواند کلاس ها و زیر. بنابراین این فرآیند می تواند اجرا شود در یک شیوه ای تکراری. همبستگی می تواند به ایجاد کلاس های, که به نوبه خود می تواند داده های استخراج شده برای پیدا کردن جدید تعیین و پیشنهاد جدید مشتق شده.

یکی دیگر راستا در نقشه برداری برای تعیین اگر برخی از لینک ها در وب سایت ارتباط با شرایط خاص.

اجرای باید شروع با تمام اطلاعات موجود در وب در یک تاریخ ثابت. این اطلاعات باید به نحوی ذخیره می شود به عنوان یخ زده برای پیاده سازی گسترده داده کاوی ورزش از مجاورت نقشه برداری. هنگامی که داده Memome است که به طور کامل رمزگشایی روند می تواند تکرار شود iteratively با بالا یو پی اس خواهد شد و در نهایت گرفتن با “حال” که در آن زمان.

مصنوعی عاملهای هوشمند انجام خواهد داد روند راستا در نقشه برداری و یادگیری از الگوهای آنها را تشخیص و آن را آسان تر به نقشه رویدادهای آینده و بیشتر ایجاد کلاس. علاوه بر این لینک کلیک کنید در نتیجه کشف و/یا تولید شده است که اغلب استفاده می شود می توان به اضافه شده و مناسب هاب در “Hubbit” سیستم که من در مورد بحث در مقاله قبلی من: “از موتورهای جستجو به Hub ژنراتور و متمرکز شخصی چند هدف اینترنت رابط”. خوب آباد لینک خواهد بود مورد علاقه و ناچیز لینک نمی خواهد آن را به یک دائم مرحله با توجه به انجیلی ضرب المثل: “به او که خداوند آن را باید از او که خداوند نه آن را باید دور گرفته شده” که آن هم یک استعاره خوب برای راه نورونی لینک ها تاسیس شده در مغز ما.

برای انجام چنین پروژه های بزرگ نیاز به مقدار زیادی از قدرت محاسباتی و حافظه و ممکن است هنوز هنوز هم فراتر از آن چیزی است که از لحاظ فنی امکان پذیر است. این نقطه ضعف است. اما قدرت محاسباتی و حافظه کامپیوتر در حال افزایش بوده است به صورت نمایی بیش از چند دهه است و هیچ دلیلی برای این باور است که فن آوری مورد است نه در عرض نزدیک برسد.

برنامه های کاربردی و تجاری مزایای متعدد هستند.

Chatbots و دیگر سیستم های زبانی را می توان با یادگیری از این همبستگی نقشه. موتورهای جستجو می تواند بهبود یافته با نمایش نتایج در یک رتبه بندی با توجه به نزدیکی نقشه برداری با وزن فرکانس. در پایین یک جستجو شما می توانید پیشنهادات خود را در قالب “افرادی که به دنبال این شرایط همچنین نگاه کرد…”.

تجاری راستا نگاشت ایجاد می شود که در آن شرایط مربوط به تمام شرکت های درگیر در تجارت محصولات مربوط به اصطلاح. درست مثل Alitora سیستم های نقشه برداری چگونه برخی ژن های مرتبط با بیماری های متصل به شرکت های که توسعه مواد مخدر در برابر این بیماری از طریق یک مکانیسم مربوط به ارتباط ژن پروتئین یا مسیر سوخت و ساز.

بنابراین یکی می تواند همچنین ایجاد تجارت Memome (Commercome) به عنوان یک پایگاه داده قابل جستجو: مجموعه کامل از تمام روابط تجاری یعنی محصولات مرتبط با فروشندگان و خریداران و تولید کنندگان و غیره. Commercomics خواهد نقشه روابط در یک راستا در شیوه ای. هنگامی که چنین شبکه ای از اطلاعات ایجاد شده است آن بوده اند را تبدیل به یک ابزار بسیار مفید و ساده راه شناسایی رقبای خود و برای تازه واردین در این زمینه (به شرطی که سیستم به روز نگه داشته شود).

تبلیغات می تواند تا حد زیادی بهره مندی از چنین همبستگی نقشه. در قیاس به پیشنهادات در قالب “افرادی که به دنبال این شرایط همچنین نگاه..” هستی شناسی نقشه برداری مبتنی بر فن آوری می تواند در تبلیغات: I. e. بر اساس همین اصل در قیاس به آنچه اتفاق می افتد در سایت های تجاری مانند Amazon.com: “افرادی که خریداری شده نیز خریداری B” اما رفتن کمی فراتر از این اصل در یک تکاملی و الگوریتم یادگیری. E. g. تبلیغات هزینه می تواند مربوط به فرکانس از کلیک کردن بر روی آگهی مورد نظر (تبلیغات PPC) در حالی که به طور همزمان داشتن فرکانس نمایش آگهی نیز مربوط به آنها نمیدهد. در این راه دوباره رعایت اصل “به او که خداوند آن را باید از او که خداوند آن را نمی باید شد دور”. یکی دیگر از تجاری داده کاوی نقشه برداری می تواند شامل نقشه برداری فرکانس آگهی کلیک کردن به برخی عبارات جستجو. این نیز می تواند همراه باید به یک سیستم که لینک تبلیغات هزینه بر فرکانس و/یا صفحه نمایش فرکانس. دوباره AIbot ارائه این توابع را از یادگیری متن و خیاط صفحه نمایش از اطلاعات با توجه به زمینه. دوباره AIbot خواهد تولید کلاس و معدن بیشتر خاص ارتباط از تولید مشتق شده.

پرسش و پاسخ برگه سوالات می تواند کمک چنین AIbots ترجیحا قادر به گفتگو در زبان طبیعی به عنوان یک chatbot. از پاسخ ها و پرسش و رضایت کاربر نتایج چنین رباتها می تواند برنامه ریزی برای یادگیری و تکامل به کارآمد تر ارائه دهندگان اطلاعات.

بنابراین Memomics می تواند گسترش برای تبدیل شدن به ارزشمند موتور به معدن datagems از سخنرانی احمدی نژاد بابل از اطلاعات است.

[ad_2]