گوگل سحر و جادو فرمول X – سحر و جادو فرمول نقد و بررسی

[ad_1]

لغات و PPC بازاریابی می تواند دشوار باشد. اما آن را می تواند انجام شود. سود را می توان با استفاده از لغات و مانند حکیم PPC نمایش آگهی های شبکه. در حالی که برخی از مبارزه با آن است; دیگران به نظر می رسد ساخت یک قتل با آن …

اخیرا یک لغات راهنمای منتشر شد. در حال حاضر وجود دارد کاملا چند لغات کتاب در حال حاضر اما این یکی کمی متفاوت است. در نظر گرفتن یک مسیر کمی متفاوت در مقایسه با اکثر گوگل فرمول سحر و جادو می آموزد تازه و کوچک بار کاربران به طور یکسان به طناب AdWords. اگر شما're نمی ساخت یک قتل با لغات و در عین حال پس لطفا به عنوان خوانده شده.

Google Magic Formula – Unscramble گوگل کد نوشته شده توسط “GMF تیم” متشکل از اندرو X و استیون لی جونز. منتشر شده 30 آوریل از این سال بسیاری از دمیده شد دور زمانی که آنها پیدا کردن سحر و جادو فرمول's روش. در اینجا چند چیز جالب در مورد گوگل فرمول:

  • کمک می کند تا شما در پیدا کردن کلمات کلیدی گوگل
  • را پوشش می دهد مسلط موتور جستجوی گوگل
  • این “فرمول جادویی” به تسلط گوگل و تن از پول نقد
  • شما don't حتی نیاز به وب سایت خود را …
  • AdWords یک ضربه محکم و ناگهانی با استفاده از این کتاب

و در حالی که شماری دیگر از ویژگی های بزرگ شما می توانید آنها را بررسی کنید خودتان را. اما گوگل فرمول سحر و جادو است که't بدون آن's معایب. گوگل فرمول سحر و جادو است که't همه هلو n 'کرم; آن را یک زن و شوهر از جنبه های منفی:

1. قیمت. $ 77 شاید نیمه بالا برای برخی از. I'm هنوز مطمئن شوید که اگر $ 77 است بیش از حد بالا برای شما, اما اگر شما به دنبال روش های موجود شما باید پول خود را در عرض یک هفته …

2. تجربه. این که آیا شما've استفاده از PPC یا لغات بازاریابی قبل از اینکه شما خواهد آموخت که چگونه به استفاده از آن. اما گوگل فرمول است برای کسانی است که یا تجربه قبلی با لغات & PPC یا کسانی که آماده برای انجام برخی تحقیقات.

حکم نهایی: در حالی که بسیاری دیگر از کلمات تبلیغ / PPC کتاب در خارج وجود دارد, گوگل فرمول سحر و جادو است که در واقع بسیار خوب; به خصوص برای مبتدیان. اگر شما پناهگاه't در حال حاضر دیده می شود این سایت را بررسی کنید آن را برای خودتان.

[ad_2]