یادگیری بازاریابی وابسته – PPC و SEO برای بازاریابی وابسته

[ad_1]

به پول از بازاریابی وابسته نکته بعدی که شما باید انجام دهید برای رانندگی ترافیک به صفحه فرود خود را و یا صفحه فشار با استفاده از پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی و یا بهینه سازی موتور جستجو (SEO). وجود دارد بسیاری از راه های دیگر که قادر به درایو ترافیک اما دو روش فوق مربوط به موتورهای جستجو و رانندگی ترافیک است که مسلما بیشتر هدف قرار دادند.

در این آموزش بازاریابی مقاله شما می رویم به یاد بگیرند که منافع چه هستند و جنبه های منفی استفاده از هر دو PPC تبلیغات و سئو. در پایان این مقاله به آن خواهد شد تا به شما که آیا شما می رویم به استفاده از هر دو روش.

پرداخت هر کلیک (PPC) تبلیغاتی
تبلیغات PPC است یک شکل از تبلیغات که در آن به شما پرداخت موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو و MSN به منظور دریافت تبلیغات ذکر شده همراه با نتایج جستجو آلی. وابسته به بازاریابان انتخاب کردن برای این نوع از تبلیغات به عنوان آنها خواهد پرداخت فقط اگر کسی کلیک بر روی آگهی های خود را. شما تنها پرداخت برای ترافیک دریافت می کنید که چگونه بسیاری از بار در آگهی خود را به نظر می رسد.

مزایای استفاده از تبلیغات PPC (persian)
پرداخت به ازای هر کلیک به ارمغان می آورد ترافیک فوری به یک سایت. یکی قادر خواهد بود برای تست کردن صفحه فرود خود را به عنوان به زودی به عنوان آنها آن را به اتمام. پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید و همچنین اجازه می دهد تا شما را به چند صفحه فرود برای تبدیل آزمایش در مقایسه با بهینه سازی موتور جستجو است که به طور معمول تنها اجازه می دهد تا یک صفحه به بسیار قرار گرفت.

معایب تبلیغات PPC (persian)
در حالی که شما تنها به پرداخت برای ترافیک شما با تبلیغات PPC آن شما نیاز به پرداخت. بسیاری از بازاریابان وابسته است که با استفاده از این شکل از تبلیغات صرف مقدار زیادی از زمان و پول در تلاش برای بهینه سازی آگهی خود را کپی و در صفحه فرود به منظور اعتصاب وتر است که آنها را به پول. چند آزمایش را به شما هزینه اندام خود را.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
بهینه سازی موتورهای جستجو شامل افزایش سرعت سایت شما و صفحات به طوری که آنها را موتور جستجو پسند. این شامل هر دو در بهینه سازی سایت (چگالی کلمه کلیدی ساختار سایت و متا تگ ها) و بهینه سازی سایت (ساخت لینک با استفاده از سایت های مختلف و خدمات).

مزایای استفاده از SEO
اول از همه شما می توانید انجام بهینه سازی موتور جستجو خود را بدون نیاز به متحمل هیچ هزینه. همچنین منابع در دسترس هستند در همه جا در مورد چگونه به درستی بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو. مکرر آزمایش به راحتی انجام می شود. همچنین نتایج را می توانید در دائم ترافیک هدفمند بر خلاف PPC که در آن ترافیک متوقف خواهد شد هنگامی که شما تصمیم می گیرید برای جلوگیری از صرف پول بر روی آن.

معایب SEO
آن زمان طول می کشد قبل از اینکه شما می توانید هر گونه نتایج. این است زیرا موتورهای جستجو اختصاص یک دوره وابسته به التزام برای سایت های جدید به خصوص آنهایی که قبل از آنها هستند که بسیار بسیار برای کلمات کلیدی خاص. پس از آن رایگان است و می توان با تقریبا هر کسی رقابت می تواند سفت و شما باید به طور مداوم کار سخت برای به دست آوردن و حفظ رتبه بندی بالا برای کلمات کلیدی که شما برای هدف قرار دادن سایت خود ،

[ad_2]