3 راهنمایی برای انتخاب بهترین آژانس SEO برای کسب و کار شما

[ad_1]

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در واقع کمک می کند تا نام تجاری خود را به نظر می رسد بالاتر در موتورهای جستجو و آن را بهبود می بخشد حضور خود را آنلاین. اگر شما یک کارآفرین و به دنبال به جلو به استخدام خدمات جستجوگرها مقرون به صرفه آژانس شما در مسیر صحیح است. دلیل این است که جستجوگرها بسیار مهم است برای آنلاین رشد و موفقیت کسب و کار شما. شما ممکن است اشتباه محض تعدادی از سازمان های ارائه طیف گسترده ای از خدمات جستجوگرها, اما شما نیاز به مراقب باشند در انتخاب حق آژانس برای کسب و کار شما. چگونه انجام شما حق انتخاب ارائه دهنده خدمات به عنوان در هر نیاز خود را?

در اینجا 3 نکته کلیدی است که شما نیاز به نگه داشتن در ذهن در حالی که استخدام جستجوگرها آژانس:

  1. حفاری به گذشته خود تجربه آنلاین

شما نیاز به حفاری به گذشته بالقوه جستجوگرها شریک زندگی شما به دنبال به جلو به استخدام. این اطلاعات خاص مورد نیاز است برای کمک به شما را در درک خود را در پس زمینه و مهارت و از همه مهمتر به کشف کردن که شریک شما در سفر خود را آنلاین رشد. هر گونه اشتباه در استخدام حق آژانس می تواند فاجعه آمیز برای نام تجاری خود را اعتبار. آن را کاهش می دهد رتبه بندی خود را و شما آسیب برساند دامنه شهرت و اعتماد گوگل. شما باید بررسی کنید وب سایت خود را وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی حضور و مشتری نمونه کارها. فهرست خود را از طریق لیست مشتری و بازدید وب سایت خود را به درک کیفیت کار آنها ارائه.

همچنین می توان آن را یک ایده خوب برای استخدام یک آژانس با تجربه صنعت قبل. برای مثال اگر شما به کسب و کار تجارت الکترونیکی آن است که همیشه بهتر است به استخدام کسی که مشغول به کار برای یک خرده فروش آنلاین قبلا.

  1. انواع خدمات ارائه شده

سئو به تنهایی نمی تواند انجام بسیاری برای کسب و کار خود و اما هنگامی که در ترکیب با, بازاریابی محتوا, بازاریابی رسانه های اجتماعی, بازاریابی ایمیل, بازاریابی موبایل و PPC بازاریابی می تواند کمک به کسب و کار رسیدن به اوج موفقیت آنلاین. اگر یک سازمان است که به شما ارائه همه این خدمات در زیر یک سقف صعود تا رتبه بندی جستجوگرها نمی خواهد یک کار دشوار برای کسب و کار خود را هر بیشتر. مزایای این را آشکار خود را در فرم از یکنواختی کار اهداف مشترک و قیمت پایین تر. این امر همچنین می تواند آسان تر برای مدیریت خود را پس از شما خواهد شد که تنها یک نقطه تماس برای تمام خدمات به جای داشتن برای مقابله با بسیاری از افراد برای مشاغل مختلف.

  1. گزارش و شفافیت

ضروری ترین مشخصه هر جستجوگرها خوب آژانس است و آنها باید شفاف باشد در کار خود را. شما باید انتظار یک مفصل هفتگی یا ماهانه گزارش (هر کدام که مناسب کسب و کار) از آنها. اکثر جستجوگرها آژانس های توزیع به طور منظم گزارش های سفارشی با جزئیات از استراتژی های آنها اعمال اثرات خود را و پیشرفت به ارمغان آورد آنها را در طول زمان در زمینه های کلیدی. انتخاب کردن برای یک سازمان است که با استفاده از گوگل بهترین استانداردهای شیوه ها و تکنیک های آن را افزایش می دهد خود را با نام تجاری حضور ارگانیک. مطمئن شوید که آژانس شما در حال برنامه ریزی برای استخدام استفاده نمی کند و غیر اخلاقی بدان معنی است که ممکن است قرار دادن نام تجاری خود را در مشکل.

هنگامی که شما تمام پاسخ های آن خواهید بود زمان برای اتخاذ یک تصمیم. برخی از چیزهایی که کلیدی را به یاد داشته باشید به شرح زیر است:

  • سعی کنید برای ارائه خود را در جستجوگرها آژانس با اطلاعات به عنوان آنجا که ممکن است در مورد وب سایت شما و تلاش های بازاریابی به تاریخ. خودداری از پنهان کردن هر گونه اطلاعات است که به عنوان کار خود را مشکل تر است. برای مثال اگر در گذشته شما را خریداری هر لینک کلیک کنید و یا جعلی رسانه های اجتماعی پیروان اجازه دهید آنها را می دانیم.

  • صبر و شکیبایی کلید است! آیا انتظار نتایج از ماه اول خود را; آن ممکن است حداقل 4-5 ماه (یا بیشتر) برای دیدن برخی از بتن نتایج جستجوگرها.

[ad_2]