3 نوع از کلید واژه ها در پایگاه داده

[ad_1]

اگر شما شده اند به بازاریابی در اینترنت در حالی که برای در حال حاضر شما باید درک اهمیت پژوهش و کلمه کلیدی. مهم نیست که چگونه و از کدام راه به شما کسب درآمد آنلاین پول به احتمال زیاد یا نه, شما هنوز هم باید تحقیقات کلمه کلیدی مناسب مهارت به تجزیه و تحلیل آنچه که این کلمات کلیدی به معنی.

پژوهش و کلمه کلیدی است که اولین گام پایه برای هر وب سایت جستجوگرها استراتژی و حتی بازاریابی مقاله است. بدون انجام تحقیقات کلمه کلیدی شما فقط فرض کنید کلمات کلیدی شما فکر می کنم مردم در حال جستجو در موتورهای جستجو که ممکن است درست باشد.

اکثر مردم با استفاده از اورتور کلید واژه موجودی پایگاه داده برای پیدا کردن آنچه که مردم در جستجوی آنلاین به دلیل آن رایگان است. دو نفر دیگر کلمه کلیدی پایگاه داده در حال wordtracker و کلمه کشف که اشتراک پرداخت می شود.

مقایسه 3 کلید واژه پایگاه داده

بیایید نگاهی به در چگونه همه 3 کلید واژه پایگاه داده جمع آوری پایگاه داده خود را از کلمات کلیدی.

برای اورتور آن است که جمعی کلمات کلیدی جمع آوری شده توسط یاهو و اورتور موتور جستجو و آهنگ آن کلمات کلیدی تا 30 روز.

یک نقطه ضعف از اورتور است کلید واژه جستجو در حجم ممکن است همیشه دقیق که می توان آن را اریب توسط رباتها خودکار هدف قرار دادن موتور جستجوی خود را.

برای wordtracker آن را با استفاده از متا موتورهای جستجو مانند dogpile و pup. optional. forcedinstaller به جمع آوری آن کلمه کلیدی پایگاه داده. این آهنگ کلمات کلیدی تا 90 روز و آن کلمه کلیدی پایگاه داده در حدود 330 میلیون کلمات کلیدی.

Wordtracker پایگاه داده های دقیق تر از اورتور به عنوان شانس رباتها خودکار هدف قرار دادن متا موتورهای جستجو بسیار دور هستند.

ضرر wordtracker است که آن را دقیق نمایندگی اینترنت جستجو حجم کلمات کلیدی پس متا موتورهای جستجو تنها طول می کشد تا کمتر از 1% از کل کلمه کلیدی جستجو حجم.

برای کلمه کلیدی کشف آن جمع آوری داده ها از بیش از 180 موتورهای جستجو با اکثریت از گوگل. این آهنگ تا به 365 روز و در حدود 32 میلیارد کلیدی در پایگاه داده خود را.

عمده استفاده از کلمه کلیدی کشف است که در آن عظیم کلید واژه پایگاه داده است که می تواند اجازه می دهد شما را به حفاری کردن کلمات کلیدی است که ممکن است نشان نمی دهد تا در اورتور و wordtracker.

در حال حاضر شما ممکن است فکر می کنم کلید واژه کشف بهترین ابزار تحقیقات کلمه کلیدی از آن است که بزرگترین کلمه کلیدی پایگاه داده. اما آن را نمی ممکن است لازم باشد با توجه به آنچه شما می خواهید به انجام. برای مثال اگر شما فقط می خواهید به آمده تا با ایده های جدید برای یک محصول و یا یک وب سایت و سپس اورتور و wordtracker کافی خواهد بود.

اگر شما در حال تلاش برای جمع آوری زیادی لیست کلمه کلیدی خود را برای تو رفتگی در دیوار و سپس با استفاده از کلمه کلیدی کشف. اگر شما در حال انجام ppc با لغات یا یاهو جستجو بازاریابی و سپس توسعه یک لیست از کلمات کلیدی مهم و کلیدی کشف می توانید انجام دهید که بهتر از wordtracker یا اورتور.

[ad_2]