4 بهترین محتوای استراتژی های بازاریابی برای املاک و مستغلات عمده فروشان

[ad_1]

بهترین محتوای استراتژی های بازاریابی برای کسانی که تورگرداني انبوه (persian) خواص ؟

وجود دارد بسیاری از تورگرداني انبوه (persian) کانال های بازاریابی برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات امروز. بسیاری از کار, اما بازاریابی محتوا در حال تبدیل شدن به طور فزاینده مهم و ارزشمند برای تورگرداني انبوه خانه ها و تولید آگهی های املاک و مستغلات.

بسیاری از املاک و مستغلات سرمایه گذاری شرکت های کوه در می رم خانه های در حال دیدن نتایج بزرگ از پست الکترونیکی مستقیم بازاریابی ایمیل تماس سرد PPC تبلیغات از طریق گوگل AdWords تبلیغات Craigslist در و مختلف چریکی تلاش های بازاریابی. این قدرتمند تورگرداني انبوه (persian) روش های بازاریابی و ایجاد یک جامد بخشی از گرد و بازاریابی است. در عین حال هیچ کس نمی تواند انکار کند که انواع مختلفی از ظهور تغییرات نیز ساخت آن شفاف است که یک محتوای خوب استراتژی نمی توان نادیده گرفت یا نه.

پس چه هستند برخی از بهترین مطالب تاکتیک برای تورگرداني انبوه و مدیران اجرائی برای شرکت در امروز ؟

1. وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی شده است بارها و بارها توصیه می شود به تورگرداني انبوه و مدیران اجرائی برای چند سال گذشته هر چند که اثبات فوق العاده سود آور برای بسیاری از اکثریت هنوز موفق به آغوش آن به طور کامل. این غم انگیز است با توجه به منافع دراز مدت و بالا ROI آن ارائه می شود در حالی که نگه داشتن پتانسیل برای رانندگی در ترافیک با کیفیت بالا و فروش در کوتاه مدت.

2. وبلاگ نویسی خوش آمدید

در حالی که در صفحه وبلاگ نویسی می تواند به توسعه به عنوان قلب یک شرکت املاک و مستغلات کسب و کار خارج از صفحه وبلاگ نویسی مهمان در افراد دیگر و شرکت در وبلاگ ها می تواند به همان اندازه به عنوان مهم است. این است که حتی بیشتر واقعی به عنوان نتایج حاصل از بازاریابی ایمیل و لینک های دیگر ساختمان تلاش هستند گشته مداوم توسط گوگل تغییرات. درست انجام وبلاگ نویسی مهمان بهبود SEO و رتبه بندی موتور جستجو دراز مدت کمک می کند تا درایو در آگهی ها در کوتاه مدت باعث افزایش دید و تقویت سرمایه گذار کارشناس مورد اعتماد ، بنابراین برای مرتبط, با کیفیت بالا, وبلاگ, آنلاین, مجلات و سایت های خبری که قبول مطالب خود را.

3. رسانه های اجتماعی

اکثر سرمایه گذاران به خوبی آگاه از نیاز و گزارش مزایای استفاده از درگیر شدن در رسانه های اجتماعی اما چند هنوز هم تشخیص چقدر مهم است و یا در حال انجام به خوبی در آن است. فقط داشتن پروفایل و ارسال های عجیب و غریب بازتوییت یا آگهی نیست رفتن به آن را کاهش دهد. این است که در مورد محتوا و معنی اصلی و مطالب جالب خواستار هستند. سوال بپرسید, اجرای مسابقات, لینک به پست های وبلاگ خود را برجسته موفقیت و پیدا کردن چگونه شما می توانید کمک به دیگران در شبکه شما.

4. منتشر شده در مطبوعات

در حالی که به طور بالقوه یکی از قدرتمند ترین اشکال تورگرداني انبوه و بازاریابی برای بهبود نام تجاری موقعیت و رانندگی در ترافیک وب فرمانده خود را در رسانه های خود با مطبوعات همچنان ادامه دارد بشدت نادیده گرفته شده توسط بسیاری از تورگرداني انبوه و مدیران اجرائی. بررسی انواع رایگان و کم هزینه گزینه های خارج وجود دارد امروز به طور چشمگیری بهبود دید و اعتبار.

[ad_2]