5 اصل اساسی از آن مشاوره

[ad_1]

بزرگ در دسترس بودن آن راه حل ها و انواع نرم افزار ابزارهای موجود برای کسب و کارهای امروزه ساخته شده است که در آن مشاور حرفه ای ضروری و بسیار پس از دنبال. خوب فناوری اطلاعات مشاور ارائه می دهد دانش و تجربه لازم برای کمک به مشتریان تدبیر ممکن است بهترین زیرساخت های آن برای نیازهای خود.

ویژگی های توانایی نه تنها لازم است که آن مشاوره حرفه ای نیاز به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان ممکن است. او همچنین به بین فردی و مهارت های گوش دادن لازم است برای درک آنچه مشتریان واقعا نیاز دارید و نه تنها آنچه را که آنها می خواهند. این حرفه ای باید قادر به هدایت و مشاوره مشتری از طریق طیف گسترده ای از محصولات موجود در فناوری کسب و کار بازار. آنها مشاوران برای کمک به مشتریان در تصمیم گیری در مورد آنچه ضروری است به کسب و کار خود را به سطح بعدی.

هدف این است که مطمئن شوید که مشتریان انجام آنچه آنها می خواهند به عنوان طولانی به عنوان آن را حس می کند برای عملیات خود را و آن هم چیزی است که کسب و کار نیاز دارد. این است که مرکزی برای ایجاد یک سیستم است که واقعا می تواند کمک به رشد کسب و کار در حالی که هنوز باقی مانده مقرون به صرفه و کاربر پسند.

دانستن است که مشاور استخدام شده برای کمک به مشتری غلبه بر یک مشکل خاص و پیشنهاد یک راه حل خاص مشاوره روش انجام, اما متفاوت است. که است که می گویند که مشاور سبک هستند و بدیهی است که متفاوت از حرفه ای به حرفه ای. توجه داشته باشید که در اینجا پنج اصل اساسی که راهنمای کار روزانه از آن مشاوران; آنها تحت پوشش بعدی.

این اولین اصل ضروری از آن مشاوره است که “تمرکز بر رابطه است.” آن را ضروری است برای ساخت مناسب و رابطه باز نه تنها با مشتری بلکه با همه ذینفعان. این مهم است که به نگه داشتن یک گفت و گو باز است که می تواند کمک به آن را مشاور آگاه از نیازهای واقعی کسب و کار فراتر از خواسته ها و درخواست مشتری. به طور کامل درک الزامات این کار انجام شود و محدودیت ها و محدودیت های که در حال حاضر در حال حاضر حرفه ای بهتر می تواند توصیه و ارائه راهنمایی از طریق تعدادی از گزینه های که مشتری ناچار خواهد شد نیاز به. نتیجه این است که زیرساخت های متناسب با نیازهای خاص کسب و کار در شرایط عملیاتی نیازهای کاربران ظرفیت و بودجه.

این اصل دوم به اعمال است “تعریف نقش.” از طریق مناسب با استفاده از اولین اصل آن مشاوره حرفه ای نیز می تواند به وضوح درک نقش همه احزاب در مشتری سازمان است. در عین حال حرفه ای می تواند به روشن شدن خود و یا نقش خود را به عنوان یک مشاور و تعیین مرزهای. همچنین مهم است برای مشتریان و ذینفعان و همچنین به وضوح تعریف شده نقش فعال; اما از آن خواهد شد به مشتری است که باید آن را روشن است که مسئول است که تصمیم گیری در تمام مراحل این پروژه است.

این سومین اصل مهم این است که “موفقیت تجسم.” این اصل بسیار مرتبط با مهارت های ارتباطی از این مشاور که نیاز به قادر به کمک به مشتریان تجسم نتیجه نهایی در حالی که هنوز در مرحله برنامه ریزی. این مرحله مهم است که در بسیاری از راه های مختلف: آن کمک می کند تا حرفه ای مدیریت انتظارات مشتریان, اما آن را نیز اجازه می دهد تا آنها را به تجسم آنچه این سیستم را مانند نگاه در پایان و فکر می کنم از هر گونه تغییرات و یا اضافه شده از جمله تغییرات است که می تواند استفاده از آن موثر تر و یا فقط ساده تر است.

این اصل چهارم یکی از دشوار است برای پیاده سازی آن را به عنوان شیپور خاموشی به قابلیت های حرفه ای آن را به مرحله پایین و اجازه دهید مشتری حفظ کنترل کامل از فرایند تصمیم گیری: “به شما توصیه آنها تصمیم بگیرد.” آن است که مشتریان نقش از آنجا که آنها می دانند که شرکت و کار خود را برای بسیاری از تصمیم گیری در مورد سیستم جدید اجرا شود. این مشاوران می تواند توصیه و پیشنهاد چیزی است که به احتمال زیاد ممکن است بهترین راه حل فنی برای یک کسب و کار با توجه به خود و یا مشاهده; در واقع, اما مشتریان را مجبور به زندگی با این سیستم پس از آن است که در حق خود به این مهم برنامه ریزی و تصمیم گیری: پس از همه آنها می دانند که چه می خواهند/نیاز; علاوه بر این آنها می دانند که بودجه خود را و کارکنان شرکت قادر است زمانی که می آید با استفاده از فن آوری است.

این اصل پنجم خوب آن مشاوره است که “گرایش به سمت نتایج.” این صدا ممکن است مانند یک آشکار اصل, اما گاهی اوقات اتفاق نمی افتد. بنابراین مهم است که همیشه به یاد داشته باشید که همه اقدامات و تصمیمات باید کمک به انتظار نتیجه نهایی. این مشاور باید قادر به توصیه در همه ممکن است راه حل های فنی و همچنین آموزش و پشتیبانی مورد نیاز برای رسیدن به هدف اعلام شده از آن را پیاده سازی.

به عنوان یکی می توانید تجسم بسیار وجود دارد که در مورد تبدیل شدن به یک خوب این مشاور. این پنج اصل ذکر شده مطمئن هستند که برای تشویق بسیاری از ارزش آنهایی که در آینده.

اساسا خوب این مشاور است که یک شنونده خوب و روشنفکر به هر یک از مشتریان منحصر به فرد نیاز دارد. آنها قادر به رویارویی با موانع و چالش های فنی در حالی که برنامه ریزی برای هر اجرای آن و یا راه حل است. با ابتکاری معماران و فناوری اطلاعات شرکت مشاوره برای مثال مشتریان این تجربه است. این شرکت آماده ارائه مشاوره فن آوری تعالی در هر زمان به هر اندازه کسب و کار.

[ad_2]

Source by Eugenie Ybarra