6 استراتژی بازاریابی است که مهره نگهدارنده شرکت های تولیدی می توانید در نظر بگیرید

[ad_1]

مهره نگهدارنده شرکت های تولید بسیاری از معاملات کسب و کار با استفاده از مشتریان وفادار و کلمه از دهان و مشارکت اما آنها نیز باید نگاه به اثربخشی بازاریابی آنلاین است.

این شرکت می تواند با موفقیت در برنده جدید مشتریان آینده نگر حفظ موجود و رانندگی فروش بیشتر با استفاده از محتوای اهرم و فکر رهبری خود را در بازار محصولات و خدمات در وب است.

این استراتژی های زیر که یک مهره نگهدارنده تولید شرکت می تواند به در نظر گرفتن:

ایجاد فکر رهبری

به منظور بازاریابی موثر باشد بینندگان باید دید این شرکت به عنوان یک رهبر در زمینه مربوطه که در این مورد برای تولید است. آنها مانند شرکت برای ارائه جدید, ایده های خلاقانه و تخصص است که می توان اعتماد کرد.

بنابراین مهره نگهدارنده شرکت های تولیدی می تواند به بهبود شهرت خود را به عنوان یک رهبر فکری آنها می تواند ضامن یک وبینار ایجاد یک وبلاگ برای این شرکت با انتشار یک کاغذ سفید است که نشان می دهد صنعت دانید-چگونه محصول یا آموزش و همچنین در نظر گرفتن بخشی در تجارت را نشان می دهد و رویدادهای صنعت.

استفاده از اهرم کلمات کلیدی پرداخت برای هر کلیک (PPC) تبلیغاتی و SEO

درخشان استراتژی بازاریابی دیجیتال متشکل از SEO, کلمات کلیدی و تبلیغات PPC را به مطمئن شوید که آن را آسان خواهد بود برای شرکت در قرعه کشی بازار هدف خود را آنلاین.

نگاهی به عنوان مثال از راه این کار می کند. مهره نگهدارنده تولید شرکت می تواند استفاده از هدف قرار دادن مشتریان در برخی از مناطق که در آن آنها را شاخه و توزیع کنندگان.

شرکت می تواند به نفع از این با ایجاد صفحات وب است که مختص به یک منطقه و سپس رانندگی ترافیک به آنها را با استفاده از تبلیغات PPC و کلمات کلیدی. در این روش هنگامی که مشتریان به دنبال یک تولید کننده محلی آنها را به راحتی یافت می شود.

انتشار مطالب نوشته شده است.

مهم ترین بخش از بازاریابی آنلاین همانطور که به خوبی به عنوان نسل سرب است, مطالب مرتبط. سازگار جریان این باعث می شود مطمئن شوید که از رتبه بندی بالا در نتایج موتورهای جستجو و بهبود موقعیت یک شرکت به عنوان یک رهبر در صنعت.

در نوشتن محتوای وب نگهدارنده مهره شرکت های تولیدی باید نشان دهد که آنها درک نیازهای مشتریان خود در ارائه راه حل های موثر و ایستادگی وقتی که می آید به قابل اعتماد و به روز اطلاعات.

نام تجاری انسان است.

یکی دیگر از راه های موثر برای لبه بیش از رقابت است به humanise با نام تجاری. مشتریان خسته از دیدن معمول شرکت های بزرگ تولید وب سایت. آنها می خواهند برای دیدن چیزی جدید و با ارزش بیشتر. آنها می خواهند به تعامل با استفاده از گفتگو.

به عنوان یک توصیه بهتر است برای مهره نگهدارنده شرکت های تولید برای اتصال با مشتریان خود را با نشان دادن انسان خود را به سمت. به عنوان مثال آنها می تواند راه اندازی یک کمپین مانند “دیدار با تیم” و نشان می دهد عکس از افسران خود را به علاوه اضافه کردن برخی از داستان های خود را در شور و شوق در مورد تولید.

اضافه کردن تور و ویدئوها را در سایت خود به بازار محصولات/خدمات.

یکی دیگر از راه تازه برای تعامل با مشتریان است برای اضافه کردن تورهای مجازی و ویدئوها به بازار محصولات/خدمات خود را.

شرکت همچنین می توانید از فکر می کنم از جمله چگونه به فیلم ها و کسانی که در ایمنی و پشت صحنه نشان می دهد که در این راه محصولات ساخته شده بودند.

توصیه های دیگر برای شرکت ها به عنوان سمبل توصیفات از مشتریان به همراه مطالعات موردی برای نشان دادن ارزش خود را.

حفظ مشتریان موجود با تبلیغات.

گذشته از طراحی جدید مشتریان, بازاریابی آنلاین نیز موثر در حفظ مشتریان موجود است. مهره نگهدارنده شرکت های تولیدی می توانید کمپین های ایمیل برای مشتریان موجود در خاص است. این کمپین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ارائه تخفیف بر روی محصولات هدیه پایان سال و بیشتر مربوط به مطالب و منابع برای آنها برای به انجام رساندن اهداف خود.

[ad_2]