6 دلیل Google AdWords سنگ برای تورگرداني انبوه و بازاریابی

[ad_1]

چرا باید سرمایه گذاران املاک و مستغلات را انتخاب کنید گوگل AdWords کمپین خود را برای تورگرداني انبوه و بازاریابی است ؟

وجود دارد تقریبا بی پایان بازاریابی و تبلیغات گزینه های خارج وجود دارد برای صنعت املاک و مستغلات امروز. از آفلاین به آنلاین گزینه های سنتی, کالاهای اساسی مانند, نمایش, چاپ و پست الکترونیکی مستقیم برای وبلاگ نویسی, مقاله بازاریابی اجتماعی و انتخاب که در آن به وقف بازاریابی پول می تواند گیج کننده. پس از آن وجود دارد ثابت رزین از سازمان های بازاریابی و فروش از افراد ضربه زدن بر روی درب خود را با استراتژی های خلاق و لقب است که آنها اصرار دارند سرمایه گذاران فقط “باید”.

اکثر این گزینه ها می تواند قطعا اگر کار به خوبی اجرا شده و یک تعداد انگشت شماری باید در کنار هم قرار به شکل گرد و بازاریابی است. اما بسیاری هنوز هم موفق به ارائه هر نقطه در نزدیکی مزایای که گوگل AdWords می تواند وقتی که می آید به تورگرداني انبوه و بازاریابی است.

بزرگترین نگرانی بسیاری از سرمایه گذاران املاک و مستغلات وقتی که می آید به اتخاذ یک استراتژی و یا مبارزات انتخاباتی امروز (یا حداقل باید باشد); بازگشت سرمایه گذاری measurability و کنترل است. متاسفانه تعداد بسیار کمی از مجموعهای از تبلیغات گزینه های خارج وجود دارد امروز واقعا موفق به انجام این معیارها. پس از آن وجود دارد AdWords گوگل.

6 دلیل برای در نظر گرفتن لغات به عنوان یک جایگزین:

1. پرداخت برای عملکرد

عمده فروشان باید دلیل خوبی برای احتیاط در مورد امضای قرارداد به بسیاری از گزینه های تن به تن آنها را به دلیل وجود دارد هیچ اطمینان از نتایج سطح از نتایج و یا ROI. در مقابل گوگل AdWords تنها به معنی پرداخت برای عملکرد. اگر شما don't دریافت کلیک شما don't پرداخت

2. تضمین شده ترافیک

تعداد بسیار کمی از روش نسل ترافیک نتیجه را تضمین کند. بسیاری از آنها بزرگ و بالقوه می تواند ارائه ROI زمانی که به خوبی انجام می شود اما آنها همچنین می تواند شکست مفتضحانه و اغلب از آن است که واقعا یک تیری در تاریکی به عنوان به آنچه که اتفاق خواهد افتاد. از سوی دیگر AdWords ارائه می دهند ترافیک تقریبا تضمین شده است. بنابراین اگر شما کاملا باید به آگهی این ممکن است بهترین گزینه است.

3. آگهی در خواست

برخی از مسائل با اشکال دیگر از نسل سرب است که آن را بسیار دشوار است برای دریچه گاز منجر به جریان در خواهد شد. گاهی اوقات آنها ممکن است تولید هیچ چیز زمانی که شما نیاز به ورودی کسب و کار و یا آنها می توانند با شدت بهم زدن شما با راه بیش از شما می توانید رسیدگی به معنی تلف دلار و فرصت ها. با گوگل مبارزات انتخاباتی PPC برای تورگرداني انبوه و بازاریابی ترافیک و رهبری جریان را می توان نوسان در تقاضا برای اطمینان از تمام فرصت ها حداکثر هستند.

4. مقیاس پذیر

پرداخت برای هر کلیک کند't فقط به معنی به راحتی گرفتن گلوگاه ترافیک جریان یا آن می تواند برای هر اندازه عمل و یا بودجه و تغییر در هر زمان بدون از دست دادن در مقابل چالش های رو به رشد فیزیکی مرکز تماس و یا شیب دار هزینه های ورودی از رسانه های دیگر است.

5. Measurability

با PPC it's آسان برای اندازه گیری نتایج تجزیه و ROI. می توان آن را از ساده داشبورد بدون نیاز به حفاری به همه نوع رقم و گسترده معادلات ریاضی است. آزمون تجزیه و تحلیل recalibrate.

6. نتایج سریع

با گوگل AdWords برای تورگرداني انبوه و بازاریابی شما don't باید صبر کنید هفته یا ماه برای دیدن نتایج و یا حتی اگر نتایج همیشه در حال رفتن به آمده است. یک کمپین را می توان فقط در چند دقیقه و بلافاصله راه اندازی.

[ad_2]