7 شایع و پر هزینه PPC بازاریابی برای جلوگیری از اشتباهات

[ad_1]

پرداخت برای هر کلیک است یکی از سریعترین راه برای ساختن آنلاین پول. آن است که کارآمد و آسان و تولیدی راه برای تبلیغ و بازار است. این یک راه عالی برای دریافت ترافیک هدفمند به وب سایت خود را. بسیاری از مردم فکر می کنم که PPC کار آسان است و آنها قادر به درک که اگر استراتژی برای PPC نتواند آنها را از دست دادن مقدار زیادی از پول است. اگر شما نمی درک مفهوم صحیح و اشتباه وجود خواهد داشت بدون استفاده از پول خرج کردن در بازاریابی است.

شما را رنج می برند به شدت وجود خواهد داشت و هیچ جایی برای وب سایت خود را در اینترنت. آن است که مهم است برای جلوگیری از چنین اشتباهات. در اینجا من ذکر شده در بالا هفت اشتباه که بسیاری از بازاریابان. شما می تواند موفق شود اگر شما برای جلوگیری از این اشتباهات. شما خواهد دریافت مقدار زیادی از ترافیک هدفمند به وب سایت خود را هنگامی که شما برای جلوگیری از این اشتباهات.

PPC بازاریابی اشتباه 1: اشتباه کلمه کلیدی استفاده

یکی از حیاتی ترین جنبه های بازاریابی آنلاین است که آیا این جستجوگرها و یا PPC است “کلمات کلیدی است.” بسیاری از مردم نمی دانند که چگونه به استفاده مناسب و یا کلمات کلیدی مرتبط. این یک اشتباه بزرگ برای استفاده از generic کلمات کلیدی به جای استفاده از کلمات کلیدی خاص برای مبارزات انتخاباتی PPC خود را. این کلمات کلیدی می تواند تا پایان نمایش تبلیغات برای وب سایت های که مربوط به کسب و کار خود را اما نه کسب و کار شما. شما از دست دادن مقدار زیادی از پول است که راه. جلوگیری از اشتباه استفاده از کلمات کلیدی برای مبارزات انتخاباتی خود را اگر شما مایل به ایجاد پول است.

PPC بازاریابی اشتباه 2: هدف گیری اشتباه مخاطبان

پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی یک انتخاب عالی است زیرا آن اجازه می دهد تا شما را به محل تبلیغات در اکثر مناطق خاص. این کمک می کند تا شما تبلیغ برای مخاطبان حق. هدف قرار دادن اشتباه مخاطب یا مخاطبان عمومی است که یک اشتباه بزرگ در مبارزات انتخاباتی PPC.

اشتباه 3: ایجاد بی ربط آگهی

بسیاری از بازاریابان نیست درک اهمیت این آگهی کپی کنید. آنها به ایجاد یک ad-کپی است که مربوط به تو رفتگی در دیوار خود و یا مخاطبان هدف. به عنوان یک نتیجه از آن را به خود جذب بازدید کننده های ناخواسته و مخاطبان است. به عنوان یک نتیجه, شما صرف صدها هزار دلار برای دریافت بازدید کننده های ناخواسته در وب سایت. مطمئن شوید که شما

• ایجاد یک تبلیغ خوب-کپی

• جالب تبلیغ-کپی

• یک آگهی مربوطه-کپی

• بهینه سازی Ad-کپی

آن را جذب تنها مخاطب است که علاقه مند است شما خدمات یا محصولات است.

اشتباه 4: انجام هر گونه تست

بسیاری از بازاریابان اشتباه از بررسی و پیگیری خود را PPC-مبارزات انتخاباتی آگهی. این است که چگونه آنها از دست دادن تمرکز و پول هر دو. مطمئن شوید که شما در حفظ و پیگیری از کلمات کلیدی و فروش و تبدیل و غیره. شما می توانید با استفاده از گوگل آنالیز برای انجام این کار موثر است. هنگامی که شما پیگیری فعالیت ها و نتایج حاصل از این کمپین تا کنون آن را کمک خواهد کرد که شما کنترل کمپین تبلیغاتی.

اشتباه 5: نه حفظ نمره کیفیت

هنگامی که شما ایجاد یک حساب کاربری در گوگل AdWords برای مبارزات انتخاباتی PPC, مطمئن شوید که شما در حفظ و کیفیت عالی نمره. با کیفیت بالا نمره بهبود عملکرد از کلمات کلیدی مورد استفاده در مبارزات انتخاباتی PPC خود را. بسیاری از مردم نمی مراقبت در مورد کیفیت نمره از حساب خود را به عنوان یک نتیجه از دست دادن آنها صدها دلار است.

اشتباه 6: ارسال بازدید کننده در صفحه اصلی

شما باید بدانید که این صفحه اصلی است که همیشه generic. شما می توانید با استفاده از آن به عنوان یک صفحه فرود, اما استفاده از آن به عنوان یک صفحه فرود برای PPC خوب نیست در همه. صفحه اصلی است که سفارشی برای کلمات کلیدی خاص مانند تبلیغات PPC است. آن را یک ایده خوب برای هدایت بازدید کنندگان از تبلیغات PPC به صفحه اصلی. به جای ارسال آنها را به صفحه مربوطه. این راه آن را آسان خواهد بود برای متقاعد کردن آنها برای یک تماس به عمل است. آن ممکن است یک ایده خوب به لینک کلمه کلیدی که شما با استفاده از در یک مقاله و یا یک وبلاگ بازگشت به صفحه اصلی, اما هرگز یک ایده خوب برای لینک به صفحه اصلی زمانی که شما در حال ارسال به بازدید کنندگان از تبلیغات است.

اشتباه 7: بهینه سازی صفحه فرود

بهینه سازی کلید موفقیت است برای هر کمپین بازاریابی اینترنتی است و قلب از پرداخت پستها در طول کمپین کلیک کنید. یک تغییر کوچک در صفحه فرود هم می تواند افزایش یا کاهش فروش. یکی از مهم ترین جنبه های یک صفحه وب برای یک کمپین بازاریابی موفق است که بهینه سازی. اگر صفحه فرود به درستی بهینه سازی شده آن را به افزایش فروش. بسیاری از بازاریابان نمی بهینه سازی صفحات فرود برای کلمات کلیدی مناسب است که یک اشتباه بزرگ است.

پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین برای مدیریت آسان نیست. شما نیاز به تخصص و دانش مناسب. بدون آگاهی از بازار و PPC خود را شما هرگز موفق نخواهند شد. مطمئن شوید که شما را در درک مفهوم و می دانم که برای جلوگیری از اشتباهات. تنها پس از آن مبارزات انتخاباتی خود موفق خواهد بود. هنگامی که شما خواندن اشتباهات ذکر شده در بالا آن را روشن خواهد شد که این اشتباه هرگز شما را به موفقیت.

[ad_2]