H2H – انسان به انسان اجتماعی استراتژی های فروش

[ad_1]

بسیاری از متخصصان فروش و بازاریابی امروز شده اند مفتون و متقاعد به این باور است که امروزه برای موفقیت در hyper-رقابتی در فضای کسب و کار مبتنی چگونه بسیاری از دیجیتالی B2B یا B2C اطلاعات تماس شما را داشته باشد ؟ موفق بازاریابی و فروش است که به سادگی تعریف شده توسط مطلق تعداد پیروان توییتر و LinkedIn و اتصالات Facebook و Instagram followers یکی است. تغذیه این ادعا “باید به روز رسانی” کانال های اجتماعی و چک کردن آنها 12 بار در هر روز می تواند ذهن بیحس کننده و خسته کننده و ضد تولیدی.

اما شما می توانید افزایش “اجتماعی, فروش تجربه” با مردم پس از چند از پیشنهادات من در ارائه این مقاله است. من شده اند با استفاده از انواع کانال های رسانه های اجتماعی در طی دهه گذشته به اهرم من فروش و بازاریابی ردپای اما انجام این کار برای ایجاد یک واقعی و تجربه غنی برای فرد.

چگونه فروش حرفه ای در مورد فکر می کنم و استفاده و اجرا اجتماعی استراتژی های فروش برای مزیت رقابتی خواهد شد و در نهایت تعیین موفقیت خود را. آینده از فروش امروز متکی بر توانایی فرد برای تعامل با افراد واجد شرایط (انسان به انسان) در معتبر و شخصی راه است. ما می خواهیم برای ساخت این روابط است که بیشتر انسان واقعی تر و با ارزش تر.

همه کسب و کار و کار حرفه ای هستند و زمان گرسنگی و نیست و باید نمی اتلاف وقت در غیر مولد فروش و شیوه های بازاریابی. قبل از اینکه شما سوار بر یک اجتماعی فروش/بازاریابی initive شما باید تعریف چیزی است که هدف از استفاده از این کانال های رسانه های اجتماعی? بخشی از هر طرح کسب و کار خوب است و به خوبی توسعه یافته و عملی و خلاق طرح بازاریابی. این شامل بازاریابی دیجیتال, بهینه سازی موتور جستجو (SEO) پرداخت به ازای هر کلیک (PPC), محتوا, مدیریت, مدیریت شهرت و تصویری بهینه سازی. این مناطق اولیه به نظر شما بازاریابی دیجیتال طرح است. قدیمی کسب و کار ضرب المثل “اگر آن را نمی توان اندازه گیری نمی توان آن را موفق” است و حتی بیشتر مربوط به امروز است.

این شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) باید مربوط به کلید, کسب و کار, بازاریابی و فروش, معیارهای برای اطمینان از موفقیت و کافی ROI برای ارشد مدیریت آگاهانه تصمیم گیری کسب و کار.

چالش واقعی برای فروش به مردم در اجتماعی فروش/بازاریابی عبارتند از:

– اتوماسیون بازاریابی و حق داشتن فن آوری پشته در محل

– ادغام بدون درز موجود و فن آوری های آینده به “فن آوری پشته”

– هماهنگی با محتوای فوتی و فوری است که طنین انداز با هر یک از مؤسسان گروه و تسهیل تبدیل به یک هدف به عنوان مثال تکمیل یک فرم تماس با ما ایمیل و یا تلفن تماس بگیرید.

– هماهنگی محتوا برای کسب و کار و درآمد اهداف است.

– درک چگونه استراتژی محتوا می توانید مقیاس برای دیدار با شرکت های نیاز در طول زمان است.

من به شما ارسال و شما را دعوت به در نظر بگیرید که قدرت و رسیدن به خوبی توسعه یافته و اجرا اجتماعی فروش طرح می تواند پرداخت سود سهام بزرگ. در ابتدا آن را به زمان و تلاش بیشتر به عنوان شما راه اندازی خود را طرح/کمپین اما پس از راه اندازی آن نباید بیش از 30 دقیقه در هر روز برای مدیریت و خوراک. و قبل از شما آن را بدانید شما خواهد شد اتصال به طور موثر و به راحتی با یک H2H (انسان به انسان) فروش اجتماعی رویکرد است.

[ad_2]