PPC بازاریابی لتچورته

[ad_1]

گوگل AdWords می تواند بسیار سودآور محل برای سرمایه گذاری بودجه تبلیغاتی خود را. کلید درک قوانین ترفندها و نکاتی که باید به کار گرفته شود به منظور حفظ Google مبارک. هنگامی که شما می توانید انجام دهید که شما هزینه هر کلیک به پایین و ترافیک خود را افزایش می دهد. هنگامی که شما در حال گرفتن یک طریق نرخ کلیک (CTR) گوگل بسیار خوشحال است و به شما پاداش با کاهش هزینه در هر کلیک. در یک کلام این تبلیغات است که گوگل بیشتر پول هستند که گوگل به شما پاداش برای.

در اینجا به نکات بالا من برای استخوانی مبارزات انتخاباتی خود را AdWords.

نکته 1 – کلمات کلیدی

من شرط می بندم شما don't به اندازه کافی از آنها را! شما احتمالا ترک سودآور کلمات کلیدی در جدول اگر شما don't باید حداقل 500 – 1000 از آنها در مبارزات انتخاباتی خود را.

استفاده از ابزار مانند Wordtracker یا Keywordtopia به اشفتگی فکری موقتی ایده های خود را. شما خواهد شد شگفت زده در چه میآید. احتمالا بسیاری از کلمات و عبارات شما هرگز فکر نمی کردم!

نکته 2 – در نظر گرفتن انواع

وجود دارد سه نوع بازی در گوگل; گسترده عبارت و دقیق. گوگل اسناد و مدارک توضیح می دهد که چگونه هر نوع مسابقه کار می کند.

اکثر مردم شروع کردن در لغات را اشتباه تنها در مناقصه گسترده مطابقت. توصیه می کنم در مناقصه در هر سه نوع (این سه لیست کلمه کلیدی خود را). تنها با دقت پیگیری خواهد شد و شما می دانید که نوع مسابقه است برای شما کار.

نکته 3 – صفحات فرود

شما باید هدفمند صفحات فرود برای هر یک از آگهی خود را. مشتری خود را نمی خواهند به زمین بر روی صفحه اصلی خود و سپس شکار برای محصول او است که به دنبال. او فقط به عنوان به احتمال زیاد به ضربه زدن به دکمه برگشت! او را به طور مستقیم به صفحه او است که به دنبال. اگر شما یک وب سایت که مبادرت به فروش ابزار و آگهی خود را ارائه قیمت های بزرگ در پیچ گوشتی, don't او را به صفحه اصلی خود را. به جای آن او را به طور مستقیم به صفحه ای که به فروش می رساند پیچ گوشتی. او به احتمال زیاد تبدیل به یک مشتری پرداخت.

نکته 4 – نوشتن تبلیغات خود را

این است که زیادی موضوع! شما باید سعی کنید به تکرار کلمه یا عبارت در آگهی (ترجیحا در عنوان). گوگل فرض بر این است که اگر شما تکرار آنچه جستجوگر تایپ کرده و سپس آگهی خود را بسیار به احتمال زیاد مربوط. Don't ادامه یک جمله از یک خط به بعد. نوشتن یک حکم جدید در هر خط. اولین حرف از هر کلمه. این نسخهها کار میکند! I don't دانم چرا, اما آن را می کند تا آن را انجام دهد.

لطفا برای خواندن برخی از مقالات دیگر من برای راهنمایی بیشتر مفید در PPC بازاریابی و بهینه سازی موتور جستجو.

[ad_2]