PPC بازاریابی و بازارهای اشباع شده – چگونه شما را به پول ؟

[ad_1]

اگر شما مراقب باشید نه پرداخت برای هر کلیک (PPC) کمپین های بازاریابی می تواند سقوط کسب و کار اینترنتی. وجود دارد بسیاری از مردم که راه اندازی یک کمپین PPC بدون واقعا دانستن اینکه چه چیزی آنها انجام می دهند. بزرگ حرکت نزولی این است که شما را تا پایان صرف صدها تا هزاران دلار تبلیغات محصول خود را و یا وب سایت با کمی بازگشت.

همه از تبلیغات است که شما در رابطه با ام اس ان, یاهو و گوگل از تبلیغات است که در آن یک فرآیند ساده و آسان به پول. خوب است که می تواند درست باشد و اگر شما این تنظیمات کمپین, کلمات کلیدی و بازار هدف سمت راست و سپس مبارزات انتخاباتی PPC سریعترین راه برای ساختن آنلاین پول. اما اگر شما نمی? صرف, صرف, صرف و پایین نرخ تبدیل.

شما ممکن است فکر می کنم که شما یک محصول عالی که بسیار آسان خواهد بود به فروش می رسانند. تنها چیزی که با پیدا کردن یک محصول است که شما مانند این است که شما ممکن است تنها کسی که آن را دوست دارد. ClickBank ایده آل, بازار, برای نظارت بر محصولات خود محبوبیت و تعداد دیگری از بازاریابان وابسته است که همچنین ترویج این محصول است. این است که به نام جاذبه. اگر وجود دارد تعداد زیادی از وابستگان ترویج محصول و سپس آن را بیش از احتمال زیاد می تواند سودآور باشد.

هنگامی که شما شروع کردن با یک کمپین PPC این مهم را به اندازه مورد نظر خود را به بازار هدف. چگونه بسیاری از مردم دیگر در حال فروش این محصول را دوست دارید ؟ بازار اشباع شده? برای مثال نگاهی به “پول” تو رفتگی در دیوار. آن بزرگ باشد. وجود دارد به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از بازاریابان اینترنتی پمپاژ محصولات است که به شما آموزش یا کمک به شما برای ساختن آنلاین پول است.

همه شما باید انجام دهید این است که شروع به تحقیق در مورد “پول” در این ابزار کلمات کلیدی گوگل برای دیدن وجود دارد که میلیاردها جستجو برای این واژه ماهانه. آن را تعجب آور نیست با توجه به این که وجود یک رکود اقتصادی – نکته این است که مطمئن شوید که شما هنوز هم می تواند پیدا کردن یک محصول سودآور در یک تو رفتگی در دیوار است که هنوز هم به شما می دهد اتاق به حرکت با کم رقابت کلمات کلیدی خرید. خرید کلمات کلیدی منظورم از کلمات کلیدی است که به فروش تبدیل.

آن ضرری ندارد برای جاسوسی کوچک یا. ارائه شما در حال کپی کردن افراد دیگر adcopy آن خوب تحقیق به توجه به آنچه که دیگران انجام می دهند در تو رفتگی در دیوار شما. راه اندازی یک صفحه گسترده (و یا هر روش ضبط شما ترجیح می دهند) و مانیتور که آگهی خود را در انتخاب تو رفتگی در دیوار در حال ماندگار فاصله و که تبلیغات تا یک هفته و رفته بعد. اگر آگهی انجام آن خواهد بود پایدار و سودآور است. سعی کنید به تقلید از کسانی که موفق تبلیغات با ایجاد یک تبلیغ که موجب مشابه هیجانی و اکشن از انتخاب خود را در بازار.

قبل از شما انتخاب می کنید برای ترویج هر محصول فراموش نکنید که برای نگاه از نزدیک در نرخ بازگشت. اگر محصول بالا فروشنده اما اغلب بازگشت از آن خواهد شد یک عامل محدود کننده وقتی که می آید به خط پایین خود را. بازگشت به بالا رای لزوما به این معنی نیست که این محصول نمی تواند سودآور باشد اما آن است که قطعا یک شاخص است که شما باید انجام برخی تحقیقات بیشتر. جستجو در گوگل است که همیشه خوب به یک ایده وجود دارد اما همچنین در نظر سنجی سایت که در آن شما می توانید بپرسید اعضای سوال در مورد این محصول خواهد شد که بیشتر مربوط.

در اینجا برخی از راهنمایی سریع برای زمانی که شما شروع به مبارزات انتخاباتی خود را:

  • مطمئن شوید که کلمات کلیدی شما را انتخاب کنید مربوط به بازار هدف خود adcopy و فروش صفحه
  • بررسی عملکرد مبارزات انتخاباتی خود را (روزانه حداقل) برای دیدن اگر شما نیاز به اضافه کردن و یا حذف غیر نمایشی کلمات کلیدی
  • هدف مبارزات انتخاباتی خود را به مشتریان خود می خواهد
  • کلاه بودجه روزانه خود را
  • اجرای یک زن و شوهر از مبارزات در یک بار به معیار برای کمپین عملکرد
  • اجرای دو-سه آگهی در یکی adgroup به عنوان یک معیار برای تبلیغ عملکرد
  • نترس به درخواست برای کمک از کارکنان پشتیبانی اگر شما چیزی کار نمی کند

مبارزات انتخاباتی PPC هستند سودآور و موثر اگر شما انجام تحقیقات خود را و نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی داده های عملکرد. خلاق و ماجراجو. آیا شما با کلیک بر روی آگهی خود را?

[ad_2]