PPC چیست ؟

[ad_1]

PPC است ایده آل برای ادامه موتور جستجو مواجهه با تضمین 1 صفحه: قرار دادن (بودجه بسته) همراه با انعطاف پذیری و سرعت که با آن مبارزه می تواند اجرا شود به عنوان مثال PPC است که به راحتی یکی از بهترین ابزار های تبلیغاتی موجود است. این که آیا شما در حال راه اندازی در کوتاه مدت مبارزات انتخاباتی ایجاد آگاهی بیشتر برای کسب و کار خود و یا به سادگی رانندگی فروش PPC به شما می دهد قدرت برای رسیدن به حق مشتریان در زمان مناسب زمانی که آنها به دنبال محصول یا خدمات شما.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است بسیاری از جنبه های مختلف است که کمک خود را به طور کلی نتایج. شما باید به تمرکز بر روی کیفیت محتوای وب سایت شما. بازاریابی موتور جستجو (SEM) و یا پرداخت برای هر کلیک (PPC) است که ما به جای لینک به وب سایت خود را و پیام های بازاریابی خلاصه مشخصات برای کسب و کار خود را در مناطق مطلوب نتایج جستجو اغلب اوقات به نام “حمایت” نتایج. آنها اغلب در بالای نتایج جستجو, در یک منطقه پوشیده از صفحه و در سمت راست صفحه نیز هست. موتورهای جستجو, مورد نیاز ما خزید سایت ما و آن را نمیفهمد (کار خود را). در حال حاضر ما خود را دنبال کنید ‘دستورالعمل’ و پرداخت از طریق بینی به تبلیغ در برنامه های PPC زیرا آنها سیمی خود الگوریتم های جستجوی خود را به نفع خود (و یا به سادگی قطع ما را در عبور).

تبلیغ مناقصه محل و در کلمات کلیدی و یا عبارات است که آنها فکر می کنم مخاطبان خود را تایپ در قسمت جستجو زمانی که آنها به دنبال خاص کالا یا خدمات است. هنگامی که یک کاربر وب انواع پرس و جو جستجو به این زمینه از یک موتور جستجو است که منطبق بر تبلیغ لیست کلمه کلیدی و یا بازدید از یک صفحه وب با محتوایی که در ارتباط به کلمات کلیدی و یا عبارت انتخاب شده توسط تبلیغ PPC آگهی ممکن است در صفحه نمایش داده شده. تبلیغات در این شرایط مورد استفاده برای توصیف محصولات خود محصول نام و کد محصول و سوالات یک چشم انداز ممکن است نوع به یک موتور جستجو است که خدمات خود را پاسخ و بیشتر. ما به عنوان خوانده شده مقاله چگونه برای پیدا کردن کلمات کلیدی خوب برای اطلاعات بیشتر در این. تبلیغ که پرداخت بیشتر در pay-per-click-توسعه تبلیغات انتخاباتی و یا در تبلیغات آنلاین PPC معمولا فراموش دریافت رتبه بالاتر. برجسته موتورهای جستجو در تبلیغات پرداخت پستها در طول کلیک کنید لیست, MSN, Google و Yahoo.

کلیک کنید تقلب سم PPC و شبکه های تبلیغاتی انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از آن. هنوز هم می توان آن را طاقت فرسا به تعجب که حیله گر رقیب gleefully کلیک بر روی تبلیغ موتور جستجو در تمام طول روز به باد آنچه شما مدیون یاهو یا گوگل تا پایان این هفته.

Google AdWords مجوز سطح بالا از مشخصات با ارائه گزینه های جستجوی سراسری و جستجوی محلی. بنابراین اگر شما می خواهید به هدف قرار دادن کاربران از یک منطقه خاص شما می توانید مطمئن باشید که آگهی خود را خواهد شد از ویژگی های تنها در منطقه ای که شما انتخاب کرده اید. حستبلیغ گوگل است که یک راه آسان برای کسب درآمد از سایت خود را اگر آن را درست انجام شود. AdWords گوگل یک ابزار بازاریابی بزرگ است که کمک کرده است تا بسیاری از مردم را به پول آنلاین. اما این سیستم اغلب می تواند نتیجه معکوس.

گوگل و اورتور به خوبی ساخته شده و مدیریت سیستم است که اجازه می دهد تا شما را به مدیریت کمپین های. هر دو سیستم اجازه می دهد تا شما را به سفارشی کردن آدرس ها به این معنی است که شما می توانید ببینید که دقیقا همان است که می آید در هر فرد تبلیغات. AdWords گوگل (آن خدمات PPC) ندارد راه اندازی اتهامات و اجازه می دهد تا شما را به مجموعه یک بودجه ماهانه که شما هستند راحت با.

پیشنهاد قیمت معمولا در شروع 10p هر کلیک و برای همه اما اکثر بازارهای رقابتی به ندرت رسیدن به بیش از 60p هر کلیک. مناقصه در بالا کلمات کلیدی عملکرد شما خواهد شد کمتر به عنوان رقابت برای این سفت هستند در حال حاضر. این روش در اینجا این است که امید بستن برای دیگر کلمات کلیدی دم بلند است که احتمال بیشتری برای عملکرد خاص زیرا نتایج جستجوهای خاص در دم بلند کلمات کلیدی و یا عبارات هستند که معمولا تبدیل.

[ad_2]