PPC چیست و چه PPC استفاده می شود ؟

[ad_1]

PPC مخفف pay per click. این یک روش تبلیغات که در آن شما نیاز به پرداخت زمانی که کلیک کاربر بر روی تبلیغات خود را. شما می توانید تصمیم خود را قیمت گذاری خود را. تبلیغات PPC اغلب استفاده می شود برای تبلیغ وب سایت خود و به درایو ترافیک بیشتر به وب سایت خود و یا تبلیغ یک محصول با لینک های وابسته خود را.

PPC یک تبلیغات خوب روش. وجود دارد دیگر روش های تبلیغات در اینترنت, اما آنها کار نمی کند و همچنین PPC. برخی از این روش تبلیغات آنلاین تبلیغات e mail تبلیغات و بسیاری دیگر. آنلاین تبلیغات طبقه بندی شده کار نمی کنند که خوب به دلیل وجود دارد بسیاری از دیگر تبلیغات طبقه بندی شده وجود دارد بسیاری از رقابت شدید. مردم کمتر خواهد شد و بازدید آنلاین تبلیغات در سایت بیش از حد. پست الکترونیکی تبلیغات به خوبی کار نمی کند چرا که برخی از مردم حتی علاقه مند و آنها را حتی در تبلیغات خود را.

وجود دارد بسیاری از وب سایت های PPC. بالا 3 PPC وب سایت, AdWords گوگل, یاهو, تبلیغات و مایکروسافت adcenter. آنها بالا 3 به سادگی از آنجا که آنها یک موتور جستجو است. دیگر PPC وب سایت لازم نیست که موتور جستجو و مردم کمتر خواهد شد و بازدید از آن وب سایت است. تبلیغ نمی خواهد سرمایه گذاری وجود دارد به عنوان کمی وجود دارد که ترافیک در این سایت.

PPC دارای مزایا و معایب است. اولین مزیت این است که شما می توانید درایو ترافیک بیشتر به وب سایت خود را. مزیت دوم این است که شما می توانید ترویج محصول خود را با استفاده از لینک های وابسته و کسب درآمد کمیسیون خارج از آن. سومین مزیت این است که مردم جستجو برای محصول شما به دنبال برای مشتریان. مزیت چهارم این است که آن را موثر تبلیغات روش.

اولین ضرر این است که آن را گران است. گاهی اوقات گوگل AdWords نیروهای شما را به پرداخت پیشنهاد بیشتر برای کلمات کلیدی محبوب این شما را افزایش می دهد هزینه هر کلیک و شما مجبور به پرداخت بیشتر برای یک کلیک. نقطه ضعف دوم این است که برخی از مردم اعتماد ندارند تبلیغات PPC است. آنها اعتماد ندارند تبلیغات PPC که وعده نتايج باور نکردنی.

با وجود کسانی که معایب شما باید سعی کنید تبلیغات PPC روش آن را به عنوان به خوبی کار می کند. تعداد زیادی از مردم شد غنی فقط با استفاده از تبلیغات PPC روش برای ترویج محصولات خود را با لینک های وابسته.

[ad_2]