SEO در مقابل PPC

[ad_1]

وجود دارد یک بحث در زمینه بازاریابی دیجیتال در مورد اینکه آیا برای پرداخت پستها در طول کلیک کنید وب سایت و یا درخواست برای SEO مبتنی بر محتوا است. عوامل بسیاری وجود دارد که به نظر عجیب و غریب این روند بازار. برخی می ترسند به تغییر طراحان وب در حالی که بسیاری از دیگران هستند و فقط پس از اراذل و اوباش.

بسیاری از مردم نمی انتخاب کردن برای سئو بر اساس طراحی وب سایت در بازاریابی دیجیتال زیرا آنها خود را پرداخت برای AdWords گوگل و بسیاری از آنها استخدام دوستان و بستگان مشاوران به کار بر روی وب سایت خود را در نتیجه می ترسند به اجازه رفتن از آنها. به جای هزینه در هر کلیک پرداخت همان مقدار از پول می تواند صرف توسعه بهتر از خود محتوای وب سایت به بازاریابی بهتر نتایج. برای کاری بهتر از جستجوگرها او ابلاغ می شود باید به درستی مورد تقاضا از صفحه وب توسط شرکت و یا جستجو کرد.

در اینترنت, بازاریابی, بخش, آنچه که یک شرکت در حال انجام است در نظر گرفته شده است به همان اندازه خوب برای مخالفان خود که در واقعیت آن است که چنین نیست. پس جمعیت باید استراتژی مناسب برای شرکت ها در بازاریابی اینترنتی به جای آنها باید خود را منحصر به فرد مدل کسب و کار.

برای هر comers جدید وجود دارد راه هایی برای ایجاد یک جستجو آلی آژانس در بازاریابی دیجیتال است. بسیاری از کسب و کار و سازمان های پاییز به صورت زیر ذکر شده شایعاتی که ایجاد ترس:

– برای هر جستجو آلی, مشاوره, گوگل کلمات تبلیغ نمی مطرح هر گونه تهدید جدی است. بنابراین بدون نیاز به سازش کار خود را بازاریابی دیجیتال شرکت به دلیل ناشناخته تهدید گوگل.

– سعی کنید برای دریافت نگه دارید از شناخته شده و مارک SEO به کار بر روی بازاریابی دیجیتال است که می تواند به شما توصیه کار مناسب از وب سایت خود را. هرگز اعتماد هر ناشناخته SEO.

– جستجوگرها خوب ممکن است به اتهام بالا اما پیشنهاد او خواهد بود به همان اندازه صالح. بنابراین از آن است که تصور رایج که جستجوگرها حرفه ای گران قیمت هستند.

– جستجوگرها فکر یک فرآیند دشوار است اما PPS در نظر گرفته شده است بیش از حد آسان است, بنابراین بدون نیاز به وحشت در حالی که کار با SEO.

– در ابتدا SEO تصور می شد از در نظر گرفتن زمان بیشتر از PPC در بازاریابی اینترنتی, جستجو, اما در حال حاضر با جدید و ویژگی های پیشرفته در Google مشاوره PPC است که در حال حاضر در نظر گرفتن زمان بیشتری نسبت به جستجو آلی سازمان.

از سوی دیگر PPC نیز در بسیاری جهات مفید برای شرکت های که:

– شروع جدید سایت

– محصول نزدیک به انقضاء یا ناگهانی لغو صحنه

– پذیرایی هر گونه مشخص بازاریابی دیجیتال جامعه

– سر در مواجهه با رقیب قوی

– جایگزین برای redoing از چرخ دستی های خرید

– برای مشتریان دشوار است

– لینک های آنلاین دیگر مانند MSN

سپس هنگامی که به استفاده از ترکیبی از جستجوگرها و PPC و نه در حال توسعه پردار کامل SEO:

– به دست آوردن دانید که چگونه سئو و بهینه سازی سایت

– زمانی که نتایج مشخص نیست

– سرمایه گذاری در مناطقی که نیاز به توجه

– جنبه های مالی

– دقیق نتایج جستجو

– نظارت مناسب

اینها فقط چند نظر مورد استفاده در جستجوگرها و PPC.

[ad_2]